Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) Главная страница коллекции Просмотр статистики

Збірник наукових праць «Проблеми інженерно-педагогічної освіти» за наказом МОН затверджено в категорії ʺБʺ у галузі педагогічних наук (спеціальності - 011, 015) у Переліку наукових фахових видань України. Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 17.03.2020р № 409 «Про затвердження рішень Атестаційної колегії Міністерства щодо формування Переліку наукових фахових видань України від 26 лютого і 6 березня 2020 року та внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 11 липня 2019 року № 975») Збірник наукових праць «Проблеми інженерно-педагогічної освіти» Української інженерно-педагогічної академії включено до Переліку наукових фахових видань України у категорію Б у галузі педагогічних наук (спеціальності -011,015).

Просмотр
Подпишитесь на эту коллекцию, чтобы ежедневно получать уведомления по электронной почте о новых добавлениях RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 481 по 500 из 1146
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016-03КЛАСИФІКАЦІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ІНЖЕНЕРА-ПРОГРАМІСТА НА ОСНОВІ АНАЛІЗУ РИНКУ ПРАЦІКруглик, В.С.
2016-03ОСОБЛИВОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ КАФЕДРИ ПЕДАГОГІКИ ОДЕСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ІНСТИТУТУ ІМЕНІ К.Д. УШИНСЬКОГО (1945-1970р.р.)Башкір, О. І.
2016ІСТОРИЧНІ АСПЕКТИ ЗАПРОВАДЖЕННЯ КОМПЕТЕНТНІСТНОЇ ПАРАДИГМИ В ПРОЦЕС ПІДГОТОВКИ КЕРІВНИКІВ ЗНЗЧеботарьова, І. О.
2016-02ПІДГОТОВКА СТАРТАПЕРІВ: ПРОБЛЕМИ ТА ПІДХОДИ ДО ЇХ ВИРІШЕННЯМельниченко, В.О.
2016-02ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ ПРОФЕСІЙНОЮ ПІДГОТОВКОЮ ФАХІВЦІВ В УМОВАХ МАГІСТРАТУРИЛунячек, В.Е.
2016-03СТУДЕНТСЬКЕ САМОУПРАВЛІННЯ: ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІДКоралевский, Я.
2016-05-05ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ЕЛЕКТРОННОГО НАВЧАННЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІБорова, Т. А.
2016СТРУКТУРА КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ КЕРІВНИКА ЗНЗ: ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ У ВІТЧИЗНЯНИХ ТА АНГЛОМОВНИХ НАУКОВИХ ДЖЕРЕЛАХЧеботарьова, І. О.
2016ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО ІМІДЖУ МАЙБУТНЬОГО ІНЖЕНЕРА-ПЕДАГОГАСтонога, А.О.
2016ІНТЕРЕСИ ТА НАМІРИ У СТРУКТУРІ МОТИВАЦІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ ДО ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯСпиця-Оріщенко, Н.А.
2016ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ВИПУСКНИКА ЯК ОДИН ІЗ СПОСОБІВ ДОСЯГНЕННЯ СТРАТЕГІЧНИХ ЦІЛЕЙ ВНЗРомановська, О.О.
2016РОЛЬ ІМІДЖУ ОСОБИСТОСТІ ЯК СОЦІОКУЛЬТУРНОГО ФЕНОМЕНУ У ПРОФЕСІЙНОМУ СТАНОВЛЕННІ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯПрус, Н.О.
2016РЕАЛІЗАЦІЯ СИСТЕМИ ФУНКЦІЙ В УПРАВЛІНСЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ КЕРІВНИКА ФАКУЛЬТЕТУПермінова, А.В.
2016ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ЯКОСТЕЙ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ ЕКОНОМІЧНОГО ПРОФІЛЮПаюнова, А. В.
2017ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО ВАЖЛИВИХ ЯКОСТЕЙ ДЛЯ ВИКОНАННЯ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІМ ІНЖЕНЕРОМ-ТЕХНОЛОГОМ ХАРЧОВОЇ ГАЛУЗІЛазарєва, Т. А.
2017МОЖЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА З МЕТОЮ ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІДенисенко, С. М.
2017ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ- ПЕДАГОГІВ ЯК ТВОРЧИХ ОСОБИСТОСТЕЙБурбига, В. А.
2016ТЕОРЕТИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ФОРМУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО СТИЛЮ ТА КУЛЬТУРИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ІНЖЕНЕРА-ПЕДАГОГАБобрикова, Ю.С.
2016ПРОФЕСІЙНА АДАПТАЦІЯ СТУДЕНТІВ ІТ-СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ У ВИЩОМУ ТЕХНІЧНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМАБєлікова, В.В.; Салтанова, Т.Г.
2016МОДЕЛЬ КОММУНИКАТИВНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ КАК ОРИЕНТИР ДЛЯ ПОДГОТОВКИ БУДУЩИХ ПЕДАГОГОВ ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО ОБУЧЕНИЯАширбекова, А.С.; Бакатанова, В.Б.
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 481 по 500 из 1146