Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5463
Название: ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ВИПУСКНИКА ЯК ОДИН ІЗ СПОСОБІВ ДОСЯГНЕННЯ СТРАТЕГІЧНИХ ЦІЛЕЙ ВНЗ
Авторы: Романовська, О.О.
Ключевые слова: імідж
компоненти іміджу
професійний імідж
умови
якість освіти
Дата публикации: 2016
Краткий осмотр (реферат): Необхідність формування нового стилю соціальної поведінки, що відповідає завданням сучасного етапу розвитку суспільства, веде до актуалізації проблем, пов'язаних із таким явищем, як імідж, і викликає нагальну потребу у вивченні умов і механізмів його виникнення і функціонування в суспільстві. У статті розглянуто сутність поняття «імідж», «професійний імідж» фахівця. Зазначено, що фундаментом іміджу як окремого ВНЗ, так і всієї освітньої системи є сучасний фахівець-професіонал, який має позитивний професійний імідж. У дослідженні обґрунтовано організаційно-педагогічні умови (перша умова - взаємодія викладача, адміністрації ВНЗ, студента і майбутнього роботодавця; друга умова - взаємодія куратора зі студентами; третя умова - саморозвиток студентів, який відбувається на тлі педагогічного впливу), які сприятимуть формуванню іміджу майбутніх фахівців ще під час навчання у ВНЗ. Запропоновано впровадження елективного курсу «Іміджологія», у ході вивчення якого слухачі зможуть осягнути методологічні основи іміджу, його специфіку при діловому спілкуванні; особливості взаємодії з різними людьми і колективами.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5463
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
50.pdf328,71 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.