Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5463
Назва: | ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ВИПУСКНИКА ЯК ОДИН ІЗ СПОСОБІВ ДОСЯГНЕННЯ СТРАТЕГІЧНИХ ЦІЛЕЙ ВНЗ |
Автори: | Романовська, О.О. |
Ключові слова: | імідж компоненти іміджу професійний імідж умови якість освіти |
Дата публікації: | 2016 |
Бібліографічний опис: | Романовська О. О. Формування іміджу випускника як один із способів досягнення стратегічних цілей ВНЗ / О. О. Романовська // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2015. - № 48-49. - С. 376-383. |
Короткий огляд (реферат): | Необхідність формування нового стилю соціальної поведінки, що відповідає завданням сучасного етапу розвитку суспільства, веде до актуалізації проблем, пов'язаних із таким явищем, як імідж, і викликає нагальну потребу у вивченні умов і механізмів його виникнення і функціонування в суспільстві. У статті розглянуто сутність поняття «імідж», «професійний імідж» фахівця. Зазначено, що фундаментом іміджу як окремого ВНЗ, так і всієї освітньої системи є сучасний фахівець-професіонал, який має позитивний професійний імідж. У дослідженні обґрунтовано організаційно-педагогічні умови (перша умова - взаємодія викладача, адміністрації ВНЗ, студента і майбутнього роботодавця; друга умова - взаємодія куратора зі студентами; третя умова - саморозвиток студентів, який відбувається на тлі педагогічного впливу), які сприятимуть формуванню іміджу майбутніх фахівців ще під час навчання у ВНЗ. Запропоновано впровадження елективного курсу «Іміджологія», у ході вивчення якого слухачі зможуть осягнути методологічні основи іміджу, його специфіку при діловому спілкуванні; особливості взаємодії з різними людьми і колективами. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5463 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
50.pdf | 328,71 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.