Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) Главная страница коллекции Просмотр статистики

Збірник наукових праць «Проблеми інженерно-педагогічної освіти» за наказом МОН затверджено в категорії ʺБʺ у галузі педагогічних наук (спеціальності - 011, 015) у Переліку наукових фахових видань України. Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 17.03.2020р № 409 «Про затвердження рішень Атестаційної колегії Міністерства щодо формування Переліку наукових фахових видань України від 26 лютого і 6 березня 2020 року та внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 11 липня 2019 року № 975») Збірник наукових праць «Проблеми інженерно-педагогічної освіти» Української інженерно-педагогічної академії включено до Переліку наукових фахових видань України у категорію Б у галузі педагогічних наук (спеціальності -011,015).

Просмотр
Подпишитесь на эту коллекцию, чтобы ежедневно получать уведомления по электронной почте о новых добавлениях RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 1 по 20 из 915
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2021АКТУАЛЬНІСТЬ ФОРМУВАННЯ МІЖНАРОДНИХ СТРАТЕГІЧНИХ ОСВІТНІХ АЛЬЯНСІВ ЗА УЧАСТЮ УКРАЇНИХарківська, А. А.; Капустіна, О.І.
2021СУТНІСТЬ ПОНЯТЬ «КОНЦЕПЦІЯ», «ПЕДАГОГІЧНА КОНЦЕПЦІЯ» ТА «ЕДУКАЦІЯ»Прокопенко, А. О.
2021ГЕЙМІФІКАЦІЯ У ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ ІНЖЕНЕРНОГО СПРЯМУВАННЯОвчаренко, О. А.; Тупченко, В. В.
2021ЗАСОБИ ОПТИМІЗАЦІЇ РОБОТИ З НОВИМ МАТЕРІАЛОМ НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ЗВОМягка, М. М.
2021ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ ІНТЕНСИФІКАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ЗВОМонастирьова, Л. В.; Павлова, О. О.
2021ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ НА БАЗІ ЗЗСО ЗА 30-ГОДИННИМИ МОДУЛЯМИ ЯК ОДИН ІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ДИВЕРСИФІКАЦІЇ ОСВІТНІХ ПОСЛУГЛунячек, В.Е.; Рубан, Н.П.
2021АЗА ДАНИХ У СИСТЕМІ MOODLE ТА ЇЇ ЗАСТОСУВАННЯ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІЛитвинов, А. Л.; Гавриленко, І. О.
2021НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ ВНУТРІШНЬОЇ СИСТЕМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИВарич, О. П.; Савохіна, М. В.
2021ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІБабакіна, О. О.; Литвин, В. А.
2021МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ БАКАЛАВРІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ДЛЯ НАФТОГАЗОВОЇ ГАЛУЗІАнтоненко, Н.С.; Прокопенко, О. О.; Руденко, Я. С.
2021МЕТОДОЛОГІЧНІ ОРІЄНТИРИ РОЗВИТКУ БІЗНЕС-ОСВІТИ В УКРАЇНІМайковська, В. І.
2021КОНЦЕПЦІЯ РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ОСВІТИ У ГАЛУЗІ СТАНДАРТИЗАЦІЇ В УКРАЇНІБукрєєва, О. С.
2021PECULIARITIES OF PROFESSIONAL DEVELOPMENT OF EDUCATORS ON THE BASIS OF HUMAN-CENTERED AND CHILD-CENTERED APPROACHESKharkivska, A. I.
2021MODELING THE DESIGN ACTIVITY OF A TEACHER OF TECHNICAL DISCIPLINESKoeberlein-Kerler, Juergen
2021QUALIMETRIC EVALUATION OF THE QUALITY OF COURSEWORK IN THE ACADEMIC DISCIPLINE "VOCATIONAL TRAINING METHODOLOGY"Bachiieva, Larysa
2006ПРОГРАМУВАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ДИСТАНЦІЙНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ КОМП’ЮТЕРНОГО ТРЕНІНГУ ДЛЯ РОЗВ’ЯЗКУ ЗАДАЧШвець, В. Д.
2020ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ФАХІВЦЯ З ЦИВІЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ НА ЗАСАДАХ ЦІННОСТІ ЗДОРОВ’Я: ГУМАНІСТИЧНА ПАРАДИГМАКлос, Л. Є.; Мукан, Н.В.; Криштанович, М.Ф.
2020РЕКРЕАЦІЙНА КУЛЬТУРА ЯК СКЛАДОВА ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНИХ ЗВОГрохова, Г. П.
2020ДОСЛІДЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ МОДЕЛІ СИСТЕМИ РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ МАГІСТРАТУРИХарківська, А. І.
2020ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТОК ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГА В СИСТЕМІ НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ – ВИМОГА ЧАСУХарківська, А. А.
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 1 по 20 из 915