Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) Главная страница коллекции Просмотр статистики

Збірник наукових праць «Проблеми інженерно-педагогічної освіти» за наказом МОН затверджено в категорії ʺБʺ у галузі педагогічних наук (спеціальності - 011, 015) у Переліку наукових фахових видань України. Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 17.03.2020р № 409 «Про затвердження рішень Атестаційної колегії Міністерства щодо формування Переліку наукових фахових видань України від 26 лютого і 6 березня 2020 року та внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 11 липня 2019 року № 975») Збірник наукових праць «Проблеми інженерно-педагогічної освіти» Української інженерно-педагогічної академії включено до Переліку наукових фахових видань України у категорію Б у галузі педагогічних наук (спеціальності -011,015).

Просмотр
Подпишитесь на эту коллекцию, чтобы ежедневно получать уведомления по электронной почте о новых добавлениях RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 1 по 20 из 957
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2022Управління формуванням іміджу закладу вищої медичної освітиШалімова, І. М.; Шалімова, А. С.; Shalimova, I. M.; Shalimova, A. S.
2022Середовище MatLab як засіб навчання майбутніх інженерів перехідним процесам в електричних системахЛазарєв, М. І.; Рудевіч, Н. В.; Lazarev, N. I.; Rudevich, N. V.
2022Формування мовнокомунікативної компетентності в здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії на заняттях з українського наукового мовленняЧуєшкова, О. В.; Chueshkova, O. V.
2022Контрактне навчання: компаративний аналізТавшунський, О. М.; Tavshunskyi, O. M.
2022Шляхи забезпечення ефективності навчального процесу в умовах бойових дійРябчиков, М. Л.; Рябчикова, О. В.; Александров, О. В.; Корольова, Н. Ю.; Riabchykov, M. L.; Riabchykova, O. V.; Alexandrov, O. V.; Korolyova, N. Yu
2022Диференціація навчання як засіб підвищення якості викладання іноземної мови у ВНЗ МВСГоголь, І. О.; Hohol, I. O.
2022Using the blended learning model in teaching Foreign LanguagesKarabitskova, N. O.; Карабітськова, Н. О.
2022Особливості вивчення дієслів руху в курсі "Українська мова для іноземних студентів" у інженерно-педагогічній освітіРотова, Н. В.; Rotova, N. V.
2022Essence, functions, theoretical and methodological problems of modern local loreKashaba, O. Yu.; Shcherbina, I. V.; Кашаба, О. Ю.; Щербіна, І. В.
2022Цивільно-військове співробітництво: алгоритм ефективної взаємодії громадських організацій та вищих військових навчальних закладівКуруч, А. В.; Kuruch, A. V.
2022Сучасний стан рівня обізнаності вчителів щодо соціально-педагогічного супроводу здобувачів освіти: аналіз результатівДворник, О. М.; Рубан, Н. П.; Dvornyk, O. M.; Ruban, N. P.
2022Використання колового методу тренування на секційних заняттях під час дистанційного навчанняНазаренко, І. І.; Nazarenko, I. I.
2022Краєзнавчо-екскурсійна практика як складова фахової підготовки здобувачів ОПП «Краєзнавчо-туристична роботаКашаба, О. Ю.; Щербина, І. В.; Kashaba, O. Y.; Shcherbyna, I. V.
2022Гейміфікація фахових дистанційних курсів здобувачів освіти спеціальностей 181 Харчові технології та 241 Готельно-ресторанна справаЗапаренко, Г. В.; Липовий, Д. В.; Zaparenko, G. V.; Lypovyi, D. V.
2022Формування змісту підготовки бакалаврів за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні наукиБожко, Н. В.; Bozhko, N. V.
2022Управлiння якiстю професiйної дiяльностi персоналу закладiв охорони здоров’я (на прикладi Харкiвського нацiонального медичного університету)Шалiмова, І. М.; Шалiмова, А. С.; Shalimova, I. M.; Shalimova, A. S.
2022Розвиток Soft Skills здобувачів вищої освіти в умовах дистанційного навчанняОлійник, Н. Ю.; Oliinyk, N. Y.
2022Опанування «зелених» компетентностей в рамках неформальної освіти: європейський зелений курсГрінченко, Г. С.; Нестеренко, Р. О.; Кіпоренко, О. В.; Hrinchenko, H. S.; Nesterenko, R. O.; Kiporenko, O. V.
2022Реалізація європейського досвіду забезпечення етики та академічної доброчесності в освітній та дослідницький діяльностіБачієва, Л. О.; Bachiieva, L. O.
2022Person-centered approach in Foreign Language teaching at UniversityPasichnyk, M. V.; Tupchenko, V. V.; Пасічник, М. В.; Тупченко, В. В.
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 1 по 20 из 957