Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8979
Название: ПРОФЕСІЙНА МОТИВАЦІЯ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
Другие названия: Professional motivation as a pedagogical issue
Авторы: Павлова, О. Г.
Pavlova, O.
Ключевые слова: мотив
професійна підготовка
мотивація
педагог
професійна мотивація
motivation
motive
professional training
professional motivation
teacher
Дата публикации: 2018
Издательство: УІПА
Библиографическое описание: Павлова О. Г. Професійна мотивація як педагогічна проблема / О. Г. Павлова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2018. - № 61. - С. 121-128.
Серия/номер: № 61;
Краткий осмотр (реферат): У статті професійну мотивацію проаналізовано як педагогічну проблему. Також розкривається сутність понять «потреба», «мотивація», «професійна мотивація»; наводяться варіанти класифікації мотивів, яка залежить від пояснення сутності мотиву та розглядається структура мотивації, її категорії.Проаналізовано актуальні психолого-педагогічні дослідження, які надали змогу зробити висновки щодо пояснення сутності мотиву, вивченняпонятійно-термінологічного апарату, визначення структурних компонентів мотивації та її формування, вивчення професійної мотивації та її динаміки у відповідності з етапами професійної підготовки, а особливо специфіки професійної мотивації та її формування у студентів педагогічних закладів вищої освіти. Також проведено аналіз професійної мотивації в аспекті інтересів, відповідно до певної діяльності та як частину структури професійної спрямованості особистості.Визначено взаємозв'язки професійних и пізнавальних інтересів студентів та їх трансформацію. Представлено висновки стосовноогляду наукових досліджень щододинаміки професійної мотивації особистості відповідно різним етапам професійної підготовки. The article considers professional motivation as a topical pedagogical issue; reveals the essence of the concepts "need", "motivation", and "professional motivation"; suggests approaches to classifying motives, which depends on the definition of the essence of the motive; considers the structure and categories of motivation.The analysis of topical psychological and pedagogical research works made it possible to draw conclusions about the explanation of the essence of the motive, the examination of the conceptual and terminological apparatus, the definition of the structural components of motivation and its formation, the examination of professional motivation and its dynamics in accordance with the stages of professional training, and especially the specifics of professional motivation and its promotion among students of pedagogical higher educational institutions. The author has also conducted an analysis of professional motivation in the aspect of interests, regarding certain activities and as part of the structure of professional orientation of the individual.The paper defines the relations between professional and cognitive interests of students and their transformation, and presents conclusions concerning the review of research works on the dynamics of professional motivation of the individual according to different stages of professional training.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8979
ISSN: 2074-8922
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
admin-ojs3,+12.pdfhttps://doi.org/10.32820/2074-8922-2018-61-121-128509,61 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.