Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Збірник наукових праць «Проблеми інженерно-педагогічної освіти» за наказом МОН затверджено в категорії ʺБʺ у галузі педагогічних наук (спеціальності - 011, 015) у Переліку наукових фахових видань України. Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 17.03.2020р № 409 «Про затвердження рішень Атестаційної колегії Міністерства щодо формування Переліку наукових фахових видань України від 26 лютого і 6 березня 2020 року та внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 11 липня 2019 року № 975») Збірник наукових праць «Проблеми інженерно-педагогічної освіти» Української інженерно-педагогічної академії включено до Переліку наукових фахових видань України у категорію Б у галузі педагогічних наук (спеціальності -011,015).

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 1146
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Навчальні практики як складова професійної підготовки майбутніх учителів географії у зарубіжних університетахЛунячек, В. Е.; Борисенко, К. Б.; Попов, В. С.; Luniachek, V.; Borysenko, K.; Popov, V.
2019Сутність і структура компетентності вчителів закладів загальної середньої освіти у сфері інтелектуальної власностіКравчук, Н. Л.; Kravchuk, N.
2019УДОСКОНАЛЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ КЕРІВНИКА ЗАКЛАДУ ОСВІТИ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬШалімова, І. М.; Шалімова, А. С.; Shalimova, I.; Shalimova, A.
2019Проблема сімейного виховання у творчому доробку представників зарубіжної педагогічної думкиМілаш, О. О.; Milash, O.
2019Навчання соціальних працівників у країнах Європейського СоюзуФесенко, Н. С.; Рубашка, В. П.; Fesenko, N.S.; Rubashka., V.P.
2019Теоретичні аспекти визначення поняття "самоідентифікація студентства"Бердо, Р. С.; Berdo, R.
2019Експериментальна перевірка ефективності структурно-організаційної моделі підготовки майбутніх економістів засобами ІКТДудка, У. Т.; Dudka, U.
2019Формування загальної інструментальної компетенції інженерів-педагогів на основі комп’ютерних інформаційно-навчальних засобів: стан проблемиЯщун, Т. В.; Громов, Є. В.; Yaschun, T.; Gromov, E.
2019Удосконалення комунікативної компетентності менеджерів освіти шляхом залучення до роботи в групах управлінського тренінгуШалімова, І. М.; Шалімова, А. С.; Shalimova, I.; Shalimova, A.
2019Authentic materials management system in the process of English language teaching to future engineer-teachersZelenin, H. І.; Зеленін, Г. І.
2019Formation of program results of training in the process of studying social-political disciplinesBakumenko, O. O.; Бакуменко, О. О.
2019Захист об’єктів інтелектуальної власності в закладах загальної середньої освіти: проблеми на сучасному етапіЛунячек, В. Е.; Кравчук, Н. Л.; Luniachek, V.; Kravchuk, N.
2019Узагальнення досвіду створення лабораторної бази для проведення занять з дисциплін професійного циклу при підготовці інженерів-педагогів для нафтогазової галузіКанюк, Г. І.; Андреєв, О. В.; Мезеря, А. І.; Прокопенко, О. О.; Антоненко, Н. С.; Kanyuk, G.; Andrуeуеv, O.; Mezerya, A.; Prokopenko, O.; Antonenko, N.
2019Інноваційне середовище сучасного закладу вищої освіти як об’єкт конкурентоспроможності на ринку освітніх послугШтефан, Л. В.; Shtefan, L.
2019Діяльнісний підхід до формування науково-дослідницької компетентності у майбутніх фахівців-екологівСолошич, І. О.; Soloshych, I.
2018ВЕРТИКАЛЬНА РЕДУКЦІЯ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ ТЕМИ «СПОСТЕРЕЖЕННЯ ЗА ВІДХОДАМИ» ДИСЦИПЛІНИ «МОНІТОРИНГ СЕРЕДОВИЩА ІСНУВАННЯ»Шматков, Д. І.; Бєлікова, Н. В.; Шелковий, О. О.; Shmatkov, D.; Bielikova, N.; Shelkovyj, A.
2018ЕТАПИ ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗВИТКУ ПРАВОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ФАХІВЦІВ МЕДИЧНОЇ ГАЛУЗІ В ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ОСВІТІХарківський, В. С.; Kharkivskyi, V.
2018ДЕФІНІЦІЇ ПОНЯТЬ «КОМУНІКАТИВНА КУЛЬТУРА МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ МАГІСТРАТУРИ»Харківська, А. І.; Kharkivska, A.
2018РОЗВИТОК ПЕДАГОГІЧНОГО ПЕРСОНАЛУ ЯК СКЛАДОВА ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИТарасенко, І. М.; Tarasenko, I.
2018ПРОФЕСІЙНА МОТИВАЦІЯ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМАПавлова, О. Г.; Pavlova, O.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 1146