Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8989
Название: Authentic materials management system in the process of English language teaching to future engineer-teachers
Другие названия: Система роботи з автентичними матеріалами у процесі викладання англійської мови майбутнім інженерам-педагогам
Авторы: Zelenin, H. І.
Зеленін, Г. І.
Ключевые слова: foreign-language communicative compеtence
country specificovertone
future engineer-teachers
national-cultural
Englishlanguage
cognitive competence
authentic material
intercultural communication
educational and authentic material
іншомовна комунікативна компетенція
країнознавче забарвлення
інженер-педагог
національно-культурний
англійська мова
когнітивні вміння
автентичний матеріал
міжкультурна комунікація
навчально-автентичний матеріал
Дата публикации: 2019
Издательство: УІПА
Библиографическое описание: Zelenin H. І. Authentic materials management system in the process of English language teaching to future engineer-teachers / H. І. Zelenin // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2019. - № 62. - С. 53-59.
Серия/номер: № 62;
Краткий осмотр (реферат): The article aims to consider the authentic materials using in the process of English language teaching to studentsof engineer-teachers specialties, the concept of "authentic materials" and concept of "training and authentic materials» have been defined. The main aspects of authentic materials using and working phases with authentic materials (preparatory stage, the stage of direct work with training material (text), the discussion stage and creative stage) have been presented in this article, the exercises foreach stage are proposed and the requirements for the successful use of authentic materials in the classroomhave been listed. The authentic materials using of futureengineer-teachers training are considered as a means of all components development of foreign language communicative competence: language, speech, social and cultural, compensatory and training components.The article provides thatselecting theauthentic materials for English classes in higher engineer-pedagogical establishments requirethe necessarily taking into account the cross-subject links, the curriculum of student’s specialty, the teacher’s competence bothto implement integrated approach and touse high-quality information sources.The implementation of authentic texts during the work on speaking topic provides fertile ground for communicative skills development of future engineer-teachers, provides their activity and personal motivation in English class. The using of these texts make the training process creative and interesting for students, but on the upside, it requires specialized methodology, other than traditional, based on the training materials. In other words, the use of authentic training materials, embracing both the written and spoken word, is helping to bridge the gap between classroom knowledge and the students’ capacity to participate in real communication. Alongside this recognition of the need to develop effective skills and strategiesfor the real world, there has been a growing awareness of the importance of affective factors in learning, and the use of authentic texts is now considered to be one way of maintaining or increasing future engineer-teachers’ motivation for learning a foreign language. У статті зроблена спроба розглянути питання використання автентичних матеріалів у процесі навчання англійської мови студентів інженерно-педагогічних спеціальностей, дано визначення поняттю "автентичні матеріали" та "навчально-автентичні матеріали". У рамках статті представлені головні аспекти використання автентичних матеріалів й пропонуються етапи роботи з автентичними матеріалами (підготовчий етап, етап безпосередньої роботи з матеріалом (текстовий), етап обговорення та творчий етап), запропоновані вправидо кожного етапу та визначено умови результативного використання автентичних матеріалів на занятті. Використання автентичних матеріалів у процесі підготовки майбутніх інженерів -педагогів розглядається як засіб розвитку усіх компонентів іншомовної комунікативної компетенції: мовленого, мовленнєвого, соціокультурного, компенсаторного, академічного. У статті вказується, що відбір автентичного матеріалу для занять з професійного мови вимагає обов'язкового врахування міжпредметних взаємозв'язків навчального плану спеціальності студентів та здійснення інтегрованого підходу, прояви компетентності викладача та використання якісних джерел інформації. Використання автентичних текстів у процесі навчання англійській мові забезпечує благодатний ґрунт для розвитку комунікативних навичок майбутніх інженерів-педагогів, підтримує їх активність та особисту мотивацію на занятті. З одного боку, застосування таких текстів робить навчальний процес творчим та цікавим для студентів, але, з іншого боку, вимагає спеціальної методології, яка відрізняється від традиційної, заснованої на навчальних 201954матеріалах. Іншими словами, використання автентичних навчальних матеріалів, що охоплюють як письмову, так і усну комунікацію, допомагає подолати розрив між знаннями в аудиторії й здатністю студентів приймати участь у реальному спілкуванні. Разом з гострою необхідністю формування ефективних навичок й стратегій для реального світу зростає усвідомлення важливості результативних технологій у навчанні, й використання автентичних текстів сьогодні розглядається як один із засобів підтримання та підвищення мотивації майбутніх інженерів-педагогів до вивчення англійської мови.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8989
ISSN: 2074-8922
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
admin-ojs3,+8 (1).pdfhttps://doi.org/10.32820/2074-8922-2019-62-53-59213,41 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.