Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) Главная страница коллекции Просмотр статистики

Збірник наукових праць «Проблеми інженерно-педагогічної освіти» за наказом МОН затверджено в категорії ʺБʺ у галузі педагогічних наук (спеціальності - 011, 015) у Переліку наукових фахових видань України. Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 17.03.2020р № 409 «Про затвердження рішень Атестаційної колегії Міністерства щодо формування Переліку наукових фахових видань України від 26 лютого і 6 березня 2020 року та внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 11 липня 2019 року № 975») Збірник наукових праць «Проблеми інженерно-педагогічної освіти» Української інженерно-педагогічної академії включено до Переліку наукових фахових видань України у категорію Б у галузі педагогічних наук (спеціальності -011,015).

Просмотр
Подпишитесь на эту коллекцию, чтобы ежедневно получать уведомления по электронной почте о новых добавлениях RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 21 по 40 из 1146
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018ФОРМУВАННЯ КРЕАТИВНОГО МИСЛЕННЯ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯЛунячек, В. Е.; Lunyachek, V.
2018МЕТОДИКИ ФОРМУВАННЯ СКЛАДОВИХ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ З АВТОМАТИЗАЦІЇ ЕНЕРГОСИСТЕМЛазарєв, М. І.; Рудевич, Н. В.; Lazarev., N.; Rudevich, N.
2018ТЕОРЕТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ПОЛІТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ У ВИЩИХ ВІЙСЬКОВИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХКуруч, А. В.; Kuruch, A .
2018ВИВЧЕННЯ ОСНОВ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ЯК СКЛАДОВА ОСВІТНІХ СИСТЕМ РОЗВИНЕНИХ КРАЇН СВІТУКулаковський, О. М.; Kulakovskyi, O.
2018СУЧАСНІ ПИТАННЯ ОБДАРОВАНОСТІ: ПРИРОДА, СТРУКТУРА ТА РОЗВИТОККарпова, Л. Г.; Karpova, L.
2018РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ АВТОТРАНСПОРТНОГО ПРОФІЛЮУ СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИГорностаєва, О. О.; Hornostaieva, О.
2018ПРОЕКТНИЙ ПІДХІД У ВИХОВАННІ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ В КОНТЕКСТІ КОНЦЕПЦІЇ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ (НУШ)Горкавчук, О. О.; Horkavchuk, O.
2018ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КЕРІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИВоробйова, Н. М.; Vorobiova, N.
2018МЕТОДОЛОГИЧЕСКАЯ ФУНКЦИЯ ФИЛОСОФИИ В ПАРАДИГМЕ ОБРАЗОВАНИЯ ХХІ ВЕКАВоловчук, Н. М.; Volovchuk, N.
2018STEM-ОСВІТАВЧИТЕЛІВУ КРАЇНАХ СХОДУ ТА АВСТРАЛІЇВалько, Н. В.; Valko, N.
2018ВИМІРЮВАННЯ СФОРМОВАНОСТІ ФАХОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ГЕОГРАФІЇ ЗАСОБАМИ КВАЛІМЕТРІїБорисенко, К. Б.; Borysenko, K.
2018ФОРМУВАННЯ ПОЛІТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ В УКРАЇНІ – НЕОБХІДНІСТЬ СЬОГОДЕННЯКуруч, А. В.; Kuruch, A.
2018ОСОБЛИВОСТІ ПЕДАГОГІЧНОГО СПРИЯННЯ ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНОМУ САМОРОЗВИТКУ ВИКЛАДАЧА ВИЩОЇ ШКОЛИМасич, С. Ю.; Masych, S.
2018ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ НОВИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ОПЕРАТОРІВДЛЯ ЗАДАЧ ЧИСЕЛЬНОГО ІНТЕГРУВАННЯ ПРИ ПІДГОТОВЦІ МАГІСТРІВ ІНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙНечуйвітер, О. П.; Каргапольцева, Г. В.; Ковальчук, А. Г.; Чорний, С. А.; Nechuiviter, O.; Karhapoltseva, H.; Kovalchuk, A.; Chornyi, S.
2018НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНТРОЛЬНО-ДІАГНОСТИЧНИХ ФУНКЦІЙ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ СТУДЕНТАМ ДИСЦИПЛІНИ «ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА»Мілаш, О. О.; Milash, O.
2018ПРОЕКТУВАННЯ МЕТОДИК НАВЧАННЯ НА ЗАСАДАХ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУКорольова, Н. Г.; Суліма, Є. М.; Korolova, N.; Sulima, Е.
2018МОДЕРНІЗАЦІЯ МЕТОДІВ РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ ЯК СКЛАДОВАПРОЦЕСУ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИКарпова, Л. Г.; Karpova, L.
2018ВИЗНАЧЕННЯ РОЛІ ОРГАНІВ СТУДЕНТСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ В УПРАВЛІННІ ЗАКЛАДОМ ВИЩОЇ ОСВІТИЄрьоменко, О. А.; Кривенко, Ю. О.; Yeriomenko, O.; Krivenko, Yu.
2018УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ ПРОФЕСІЙНОЇ АДАПТАЦІЇ УЧНІВ У ПРОЦЕСІПІДГОТОВКИ В ЗАКЛАДІ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИБачієва, Л. О.; Bachiieva, L.
2018ІННОВАЦІЙНА МОДЕЛЬ УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЄЮ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ ВЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИШалімова, І. М.; Шалімова, А. С.; Shalimova, I.; Shalimova, A.
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 21 по 40 из 1146