Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8971
Название: | ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КЕРІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ |
Другие названия: | Тheoretical aspects of evaluating the efficiency of managerial activities of the heads of general secondary education institutions |
Авторы: | Воробйова, Н. М. Vorobiova, N. |
Ключевые слова: | автономія закладу освіти управлінська компетентність менеджер освіти ефективність діяльності керівника autonomy of an educational institution managerial competence manager of education effectiveness of the principal’s activities |
Дата публикации: | 2018 |
Издательство: | УІПА |
Библиографическое описание: | Воробйова Н. М. Теоретичні аспекти оцінювання ефективності управлінської діяльності керівників закладів загальної середньої освіти / Н. М. Воробйова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2018. - № 61. - С. 56-64. |
Серия/номер: | № 61; |
Краткий осмотр (реферат): | Надання закладам загальної середньої освіти, як суб’єктам освітньої діяльності, права на самоврядування, яке полягає в його самостійності,незалежності та відповідальності в прийнятті рішень щодо академічних (освітніх), організаційних, фінансових, кадрових та інших питань діяльності, зміни на законодавчому рівні в порядку призначення керівників шкіл на посаду потребує пошуку нових управлінських моделей тапідходів дооцінювання професійної діяльності керівників освіти. Існуючі підходи до оцінювання ефективності управлінської діяльності керівників шкіл не дають можливості в повній мірі перевірити професійні компетентності директора закладу освіти. Чіткі, адаптовані до сучасних тенденцій в освіті критерії допоможуть у формуванні об’єктивноїоцінкидіяльності керівника закладу загальної середньої освіти,сприятимуть удосконаленню як системи управління загальною середньою освітою в цілому, так іформуванню управлінської компетентності директора школи, мотивуватимуть керівників до подальшого фахового зростання,формування позитивного іміджу закладу загальної середньої освіти, який забезпечує якість освітніх послуг. Granting general secondary education institutions, viewed as subjects of educational activity, the right to self-government, which means their autonomy, independence and responsibility to make decisions regarding academic (educational), organizational, financial, personnel-related and other issues, as well as changes at the legislative level concerning the procedure for appointing school heads, necessitates the search for new managerial models and approaches to assessing professional activity of managers of education. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8971 |
ISSN: | 2074-8922 |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
admin-ojs3,+4.pdf | https://doi.org/10.32820/2074-8922-2018-61-56-64 | 434,06 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.