Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8971
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorВоробйова, Н. М.-
dc.contributor.authorVorobiova, N.-
dc.date.accessioned2024-10-09T09:31:11Z-
dc.date.available2024-10-09T09:31:11Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationВоробйова Н. М. Теоретичні аспекти оцінювання ефективності управлінської діяльності керівників закладів загальної середньої освіти / Н. М. Воробйова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2018. - № 61. - С. 56-64.uk_UA
dc.identifier.issn2074-8922-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8971-
dc.description.abstractНадання закладам загальної середньої освіти, як суб’єктам освітньої діяльності, права на самоврядування, яке полягає в його самостійності,незалежності та відповідальності в прийнятті рішень щодо академічних (освітніх), організаційних, фінансових, кадрових та інших питань діяльності, зміни на законодавчому рівні в порядку призначення керівників шкіл на посаду потребує пошуку нових управлінських моделей тапідходів дооцінювання професійної діяльності керівників освіти. Існуючі підходи до оцінювання ефективності управлінської діяльності керівників шкіл не дають можливості в повній мірі перевірити професійні компетентності директора закладу освіти. Чіткі, адаптовані до сучасних тенденцій в освіті критерії допоможуть у формуванні об’єктивноїоцінкидіяльності керівника закладу загальної середньої освіти,сприятимуть удосконаленню як системи управління загальною середньою освітою в цілому, так іформуванню управлінської компетентності директора школи, мотивуватимуть керівників до подальшого фахового зростання,формування позитивного іміджу закладу загальної середньої освіти, який забезпечує якість освітніх послуг. Granting general secondary education institutions, viewed as subjects of educational activity, the right to self-government, which means their autonomy, independence and responsibility to make decisions regarding academic (educational), organizational, financial, personnel-related and other issues, as well as changes at the legislative level concerning the procedure for appointing school heads, necessitates the search for new managerial models and approaches to assessing professional activity of managers of education.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУІПАuk_UA
dc.relation.ispartofseries№ 61;-
dc.subjectавтономія закладу освітиuk_UA
dc.subjectуправлінська компетентністьuk_UA
dc.subjectменеджер освітиuk_UA
dc.subjectефективність діяльності керівникаuk_UA
dc.subjectautonomy of an educational institutionuk_UA
dc.subjectmanagerial competenceuk_UA
dc.subjectmanager of educationuk_UA
dc.subjecteffectiveness of the principal’s activitiesuk_UA
dc.titleТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КЕРІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИuk_UA
dc.title.alternativeТheoretical aspects of evaluating the efficiency of managerial activities of the heads of general secondary education institutionsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
admin-ojs3,+4.pdfhttps://doi.org/10.32820/2074-8922-2018-61-56-64434,06 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.