Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8971
Назва: ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КЕРІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
Інші назви: Тheoretical aspects of evaluating the efficiency of managerial activities of the heads of general secondary education institutions
Автори: Воробйова, Н. М.
Vorobiova, N.
Ключові слова: автономія закладу освіти
управлінська компетентність
менеджер освіти
ефективність діяльності керівника
autonomy of an educational institution
managerial competence
manager of education
effectiveness of the principal’s activities
Дата публікації: 2018
Видавництво: УІПА
Бібліографічний опис: Воробйова Н. М. Теоретичні аспекти оцінювання ефективності управлінської діяльності керівників закладів загальної середньої освіти / Н. М. Воробйова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2018. - № 61. - С. 56-64.
Серія/номер: № 61;
Короткий огляд (реферат): Надання закладам загальної середньої освіти, як суб’єктам освітньої діяльності, права на самоврядування, яке полягає в його самостійності,незалежності та відповідальності в прийнятті рішень щодо академічних (освітніх), організаційних, фінансових, кадрових та інших питань діяльності, зміни на законодавчому рівні в порядку призначення керівників шкіл на посаду потребує пошуку нових управлінських моделей тапідходів дооцінювання професійної діяльності керівників освіти. Існуючі підходи до оцінювання ефективності управлінської діяльності керівників шкіл не дають можливості в повній мірі перевірити професійні компетентності директора закладу освіти. Чіткі, адаптовані до сучасних тенденцій в освіті критерії допоможуть у формуванні об’єктивноїоцінкидіяльності керівника закладу загальної середньої освіти,сприятимуть удосконаленню як системи управління загальною середньою освітою в цілому, так іформуванню управлінської компетентності директора школи, мотивуватимуть керівників до подальшого фахового зростання,формування позитивного іміджу закладу загальної середньої освіти, який забезпечує якість освітніх послуг. Granting general secondary education institutions, viewed as subjects of educational activity, the right to self-government, which means their autonomy, independence and responsibility to make decisions regarding academic (educational), organizational, financial, personnel-related and other issues, as well as changes at the legislative level concerning the procedure for appointing school heads, necessitates the search for new managerial models and approaches to assessing professional activity of managers of education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8971
ISSN: 2074-8922
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
admin-ojs3,+4.pdfhttps://doi.org/10.32820/2074-8922-2018-61-56-64434,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.