Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8971
Title: ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КЕРІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
Other Titles: Тheoretical aspects of evaluating the efficiency of managerial activities of the heads of general secondary education institutions
Authors: Воробйова, Н. М.
Vorobiova, N.
Keywords: автономія закладу освіти
управлінська компетентність
менеджер освіти
ефективність діяльності керівника
autonomy of an educational institution
managerial competence
manager of education
effectiveness of the principal’s activities
Issue Date: 2018
Publisher: УІПА
Citation: Воробйова Н. М. Теоретичні аспекти оцінювання ефективності управлінської діяльності керівників закладів загальної середньої освіти / Н. М. Воробйова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2018. - № 61. - С. 56-64.
Series/Report no.: № 61;
Abstract: Надання закладам загальної середньої освіти, як суб’єктам освітньої діяльності, права на самоврядування, яке полягає в його самостійності,незалежності та відповідальності в прийнятті рішень щодо академічних (освітніх), організаційних, фінансових, кадрових та інших питань діяльності, зміни на законодавчому рівні в порядку призначення керівників шкіл на посаду потребує пошуку нових управлінських моделей тапідходів дооцінювання професійної діяльності керівників освіти. Існуючі підходи до оцінювання ефективності управлінської діяльності керівників шкіл не дають можливості в повній мірі перевірити професійні компетентності директора закладу освіти. Чіткі, адаптовані до сучасних тенденцій в освіті критерії допоможуть у формуванні об’єктивноїоцінкидіяльності керівника закладу загальної середньої освіти,сприятимуть удосконаленню як системи управління загальною середньою освітою в цілому, так іформуванню управлінської компетентності директора школи, мотивуватимуть керівників до подальшого фахового зростання,формування позитивного іміджу закладу загальної середньої освіти, який забезпечує якість освітніх послуг. Granting general secondary education institutions, viewed as subjects of educational activity, the right to self-government, which means their autonomy, independence and responsibility to make decisions regarding academic (educational), organizational, financial, personnel-related and other issues, as well as changes at the legislative level concerning the procedure for appointing school heads, necessitates the search for new managerial models and approaches to assessing professional activity of managers of education.
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8971
ISSN: 2074-8922
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
admin-ojs3,+4.pdfhttps://doi.org/10.32820/2074-8922-2018-61-56-64434,06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.