Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8991
Название: Формування загальної інструментальної компетенції інженерів-педагогів на основі комп’ютерних інформаційно-навчальних засобів: стан проблеми
Другие названия: Formation of general instrumental competence of engineeringteaching professionals based on the informational and educationalcomputer-based means:state of the problem
Авторы: Ящун, Т. В.
Громов, Є. В.
Yaschun, T.
Gromov, E.
Ключевые слова: компетентнісний підхід
спілкування у режимі реального часу
загальна інструментальна компетенція
дистанційна освіта
інформаційно-комп‟ютерні технології
мультимедійні технології
базова комп‟ютерна підготовка, інженери-педагогі, комп‟ютерні інформаційно-навчальні засоби
competence-based approach
real-time communication
general instrumental competence
distance learning
information and computer technology
multimedia technology
basic computer training, engineeringteaching professional, informational and educational computer-basedmeans
Дата публикации: 2019
Издательство: УІПА
Библиографическое описание: Ящун Т. В. Формування загальної інструментальної компетенції інженерів-педагогів на основі комп’ютерних інформаційно-навчальних засобів: стан проблеми / Т. В. Ящун, Е. В. Громов // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2019. - № 62. - С. 68-76.
Серия/номер: № 62;
Краткий осмотр (реферат): Сучасний стан системи освіти України знаходиться на стадії повної реорганізації, що охоплює й зміну ідеології підготовки фахівців. Джерелом реорганізації змісту освіти стають нормативні документи, основоположним з яких є галузевий стандарт вищої освіти. Від надання знань, вмінь та навичок сучасна освіта переходить до формування компетенцій, втому числі інструментальних, спрямованих на практичну діяльність майбутніх фахівців. Загальну інструментальну компетенцію майбутніх робітників комп‟ютерної галузі доцільно формувати в рамках базової комп‟ютерної підготовки, на пошук методичних підходів доякої й спрямовано дослідження авторів. В роботі розглядається як загальне поняття компетенції, так й основні складові інструментальної компетенції. Аналізу підлягають діяльнісний й особистісно-орієнтований підходи, спрямовані на її ефективне формування. Також авторами здійснюється пошук нових підходів до організації, управління та інформаційного забезпечення навчання основам професійного використання комп‟ютерних технологій та відбір тих з них, що відповідають умовам підготовки за напрямом «Професійна освіта» на початкових курсах. Розглядаються можливості використання в рамках базової комп‟ютерної підготовки під час проведення лабораторних робіт засобів інформаційно-комп‟ютерних технологій, тенденції до відмови від традиційних лекційних занять з комп‟ютерних дисциплін й збагачення технологій їхнього проведення засобами мультимедіа й широкомасштабної демонстрації навчальних презентацій, переваги спілкування у режимі реального часу, використання відеоконференцій, дистанційної освіти, варіанти технічної реалізації та інформаційного й методичного наповнення хмарно-орієнтованих інформаційно-навчальних середовищтощо. За результатами аналітичного огляду намічено шляхи практичної реалізації авторського комплексу комп‟ютерних інформаційно-навчальних засобів для формування системи компетенцій, які надають майбутньому спеціалісту уміння та навички використання інформаційних та комп‟ютерних технологій у професійній діяльності. The current state of the education system in Ukraine is at the stage of complete reorganization whichis bringing about changes in the ideology of training. Regulatory documents serve as a source for the reorganization of educational content. The main one is the industry standard of higher education. From mere provision of knowledge and skills, modern education is moving towards the formation of competences, including instrumental ones, aimed at the practical activities of future specialists. General instrumental competence of future computer specialists should be acquired within the basic computer training. The paper considers both the general concept of competence and the main components of instrumental competence. Activity and personality-oriented approaches aimed at its effective formation are subject to analysis. The authors conduct asearch for new approaches to the organization, management and informational support necessary to teach fundamentals of professional use of computer technologiesand carry out a selection of the ones which meet the requirements of training in the field of “Vocational education”in the first years of studying.The article considersthe possibilities of using information and computer technology in laboratory work and highlights thetendency to abandon traditional lectures on computer disciplines and enrich lecturing methodology with multimedia and large-scale demonstration of educational presentations, real-time communication, use of video conferences, distance learning, technical implementation options, informational and methodological content of cloud-oriented informational and educational environments during basic computer training.The results of the analytical review allow mapping out the ways of practical implementation of the authors‟ complex of informational and educational computer-basedmeansaimed at the formation of a system of competences that provide future specialists with the skills necessaryto use information and computer technology in professional activities.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8991
ISSN: 2074-8922
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
admin-ojs3,+10 (1).pdfhttps://doi.org/10.32820/2074-8922-2019-62-68-76266 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.