Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8991
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯщун, Т. В.-
dc.contributor.authorГромов, Є. В.-
dc.contributor.authorYaschun, T.-
dc.contributor.authorGromov, E.-
dc.date.accessioned2024-10-15T08:43:31Z-
dc.date.available2024-10-15T08:43:31Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЯщун Т. В. Формування загальної інструментальної компетенції інженерів-педагогів на основі комп’ютерних інформаційно-навчальних засобів: стан проблеми / Т. В. Ящун, Е. В. Громов // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2019. - № 62. - С. 68-76.uk_UA
dc.identifier.issn2074-8922-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8991-
dc.description.abstractСучасний стан системи освіти України знаходиться на стадії повної реорганізації, що охоплює й зміну ідеології підготовки фахівців. Джерелом реорганізації змісту освіти стають нормативні документи, основоположним з яких є галузевий стандарт вищої освіти. Від надання знань, вмінь та навичок сучасна освіта переходить до формування компетенцій, втому числі інструментальних, спрямованих на практичну діяльність майбутніх фахівців. Загальну інструментальну компетенцію майбутніх робітників комп‟ютерної галузі доцільно формувати в рамках базової комп‟ютерної підготовки, на пошук методичних підходів доякої й спрямовано дослідження авторів. В роботі розглядається як загальне поняття компетенції, так й основні складові інструментальної компетенції. Аналізу підлягають діяльнісний й особистісно-орієнтований підходи, спрямовані на її ефективне формування. Також авторами здійснюється пошук нових підходів до організації, управління та інформаційного забезпечення навчання основам професійного використання комп‟ютерних технологій та відбір тих з них, що відповідають умовам підготовки за напрямом «Професійна освіта» на початкових курсах. Розглядаються можливості використання в рамках базової комп‟ютерної підготовки під час проведення лабораторних робіт засобів інформаційно-комп‟ютерних технологій, тенденції до відмови від традиційних лекційних занять з комп‟ютерних дисциплін й збагачення технологій їхнього проведення засобами мультимедіа й широкомасштабної демонстрації навчальних презентацій, переваги спілкування у режимі реального часу, використання відеоконференцій, дистанційної освіти, варіанти технічної реалізації та інформаційного й методичного наповнення хмарно-орієнтованих інформаційно-навчальних середовищтощо. За результатами аналітичного огляду намічено шляхи практичної реалізації авторського комплексу комп‟ютерних інформаційно-навчальних засобів для формування системи компетенцій, які надають майбутньому спеціалісту уміння та навички використання інформаційних та комп‟ютерних технологій у професійній діяльності. The current state of the education system in Ukraine is at the stage of complete reorganization whichis bringing about changes in the ideology of training. Regulatory documents serve as a source for the reorganization of educational content. The main one is the industry standard of higher education. From mere provision of knowledge and skills, modern education is moving towards the formation of competences, including instrumental ones, aimed at the practical activities of future specialists. General instrumental competence of future computer specialists should be acquired within the basic computer training. The paper considers both the general concept of competence and the main components of instrumental competence. Activity and personality-oriented approaches aimed at its effective formation are subject to analysis. The authors conduct asearch for new approaches to the organization, management and informational support necessary to teach fundamentals of professional use of computer technologiesand carry out a selection of the ones which meet the requirements of training in the field of “Vocational education”in the first years of studying.The article considersthe possibilities of using information and computer technology in laboratory work and highlights thetendency to abandon traditional lectures on computer disciplines and enrich lecturing methodology with multimedia and large-scale demonstration of educational presentations, real-time communication, use of video conferences, distance learning, technical implementation options, informational and methodological content of cloud-oriented informational and educational environments during basic computer training.The results of the analytical review allow mapping out the ways of practical implementation of the authors‟ complex of informational and educational computer-basedmeansaimed at the formation of a system of competences that provide future specialists with the skills necessaryto use information and computer technology in professional activities.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУІПАuk_UA
dc.relation.ispartofseries№ 62;-
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.subjectспілкування у режимі реального часуuk_UA
dc.subjectзагальна інструментальна компетенціяuk_UA
dc.subjectдистанційна освітаuk_UA
dc.subjectінформаційно-комп‟ютерні технологіїuk_UA
dc.subjectмультимедійні технологіїuk_UA
dc.subjectбазова комп‟ютерна підготовка, інженери-педагогі, комп‟ютерні інформаційно-навчальні засобиuk_UA
dc.subjectcompetence-based approachuk_UA
dc.subjectreal-time communicationuk_UA
dc.subjectgeneral instrumental competenceuk_UA
dc.subjectdistance learninguk_UA
dc.subjectinformation and computer technologyuk_UA
dc.subjectmultimedia technologyuk_UA
dc.subjectbasic computer training, engineeringteaching professional, informational and educational computer-basedmeansuk_UA
dc.titleФормування загальної інструментальної компетенції інженерів-педагогів на основі комп’ютерних інформаційно-навчальних засобів: стан проблемиuk_UA
dc.title.alternativeFormation of general instrumental competence of engineeringteaching professionals based on the informational and educationalcomputer-based means:state of the problemuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
admin-ojs3,+10 (1).pdfhttps://doi.org/10.32820/2074-8922-2019-62-68-76266 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.