Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5456
Название: ТЕОРЕТИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ФОРМУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО СТИЛЮ ТА КУЛЬТУРИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ІНЖЕНЕРА-ПЕДАГОГА
Авторы: Бобрикова, Ю.С.
Ключевые слова: культура
навчальна діяльність
культура навчальної діяльності
професійна підготовка майбутнього педагога
модель
підготовка
інженер-педагог
вища школа
Дата публикации: 2016
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядаються питання, пов'язані з методами навчального процесу вищої школи. Описано теоретичні передумови формування індивідуального стилю та культури педагогічної діяльності майбутнього інженера-педагога. У рамках дослідження було визначено, що стилі управління педагогів впливають на емоційний стан учнів та розвиток їхніх особистісних якостей. Перераховано основні необхідні важливі якості майбутнього інженера-педагога. У статті визначено, що стиль - це спосіб здійснення певної діяльності, що відрізняється сукупністю своєрідних прийомів. Автором розглянуто класифікації загальних стилів педагогічного спілкування, в рамках яких формуються індивідуальні стилі спілкування та культура педагогічної діяльності майбутнього інженера-педагога. Проаналізовано теоретичні передумови інноваційного способу підвищення ефективності професійної підготовки у вищій педагогічній школі, що ґрунтується на розкритті та реалізації культурологічного потенціалу навчальної діяльності студентів. Розроблено модель формування культури навчальної діяльності майбутнього педагога, яка зумовлює специфіку перспективних технологічних відносин.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5456
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
43.pdf242,45 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.