Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5456
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБобрикова, Ю.С.-
dc.date.accessioned2017-04-10T07:07:22Z-
dc.date.available2017-04-10T07:07:22Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5456-
dc.description.abstractУ статті розглядаються питання, пов'язані з методами навчального процесу вищої школи. Описано теоретичні передумови формування індивідуального стилю та культури педагогічної діяльності майбутнього інженера-педагога. У рамках дослідження було визначено, що стилі управління педагогів впливають на емоційний стан учнів та розвиток їхніх особистісних якостей. Перераховано основні необхідні важливі якості майбутнього інженера-педагога. У статті визначено, що стиль - це спосіб здійснення певної діяльності, що відрізняється сукупністю своєрідних прийомів. Автором розглянуто класифікації загальних стилів педагогічного спілкування, в рамках яких формуються індивідуальні стилі спілкування та культура педагогічної діяльності майбутнього інженера-педагога. Проаналізовано теоретичні передумови інноваційного способу підвищення ефективності професійної підготовки у вищій педагогічній школі, що ґрунтується на розкритті та реалізації культурологічного потенціалу навчальної діяльності студентів. Розроблено модель формування культури навчальної діяльності майбутнього педагога, яка зумовлює специфіку перспективних технологічних відносин.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectкультураuk_UA
dc.subjectнавчальна діяльністьuk_UA
dc.subjectкультура навчальної діяльностіuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовка майбутнього педагогаuk_UA
dc.subjectмодельuk_UA
dc.subjectпідготовкаuk_UA
dc.subjectінженер-педагогuk_UA
dc.subjectвища школаuk_UA
dc.titleТЕОРЕТИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ФОРМУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО СТИЛЮ ТА КУЛЬТУРИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ІНЖЕНЕРА-ПЕДАГОГАuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
43.pdf242,45 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.