Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5456
Title: | ТЕОРЕТИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ФОРМУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО СТИЛЮ ТА КУЛЬТУРИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ІНЖЕНЕРА-ПЕДАГОГА |
Authors: | Бобрикова, Ю.С. |
Keywords: | культура навчальна діяльність культура навчальної діяльності професійна підготовка майбутнього педагога модель підготовка інженер-педагог вища школа |
Issue Date: | 2016 |
Citation: | Бобрикова Ю. С. Теоретичні передумови формування індивідуального стилю та культури педагогічної діяльності майбутнього інженера-педагога / Ю. С. Бобрикова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2015. - № 48-49. - С. 329-336. |
Abstract: | У статті розглядаються питання, пов'язані з методами навчального процесу вищої школи. Описано теоретичні передумови формування індивідуального стилю та культури педагогічної діяльності майбутнього інженера-педагога. У рамках дослідження було визначено, що стилі управління педагогів впливають на емоційний стан учнів та розвиток їхніх особистісних якостей. Перераховано основні необхідні важливі якості майбутнього інженера-педагога. У статті визначено, що стиль - це спосіб здійснення певної діяльності, що відрізняється сукупністю своєрідних прийомів. Автором розглянуто класифікації загальних стилів педагогічного спілкування, в рамках яких формуються індивідуальні стилі спілкування та культура педагогічної діяльності майбутнього інженера-педагога. Проаналізовано теоретичні передумови інноваційного способу підвищення ефективності професійної підготовки у вищій педагогічній школі, що ґрунтується на розкритті та реалізації культурологічного потенціалу навчальної діяльності студентів. Розроблено модель формування культури навчальної діяльності майбутнього педагога, яка зумовлює специфіку перспективних технологічних відносин. |
URI: | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5456 |
Appears in Collections: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.