Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) Главная страница коллекции Просмотр статистики

Збірник наукових праць «Проблеми інженерно-педагогічної освіти» за наказом МОН затверджено в категорії ʺБʺ у галузі педагогічних наук (спеціальності - 011, 015) у Переліку наукових фахових видань України. Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 17.03.2020р № 409 «Про затвердження рішень Атестаційної колегії Міністерства щодо формування Переліку наукових фахових видань України від 26 лютого і 6 березня 2020 року та внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 11 липня 2019 року № 975») Збірник наукових праць «Проблеми інженерно-педагогічної освіти» Української інженерно-педагогічної академії включено до Переліку наукових фахових видань України у категорію Б у галузі педагогічних наук (спеціальності -011,015).

Просмотр
Подпишитесь на эту коллекцию, чтобы ежедневно получать уведомления по электронной почте о новых добавлениях RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 461 по 480 из 1146
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ У ПРОЦЕСІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІБобрикова, Ю.С.
2016ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ОСНОВ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬБачієва, Л.О.
2016УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ МУЗИЧНОЇ ОСВІТИ В МИКОЛАЇВСЬКОМУ НАЦІОНАЛЬНОМУ АГРАРНОМУ УНІВЕРСИТЕТІШарата, Н.Г.
2016СИСТЕМНИЙ ПІДХІД ДО ТЕСТУВАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВЧепурко, І.П.
2016КОМП’ЮТЕРНО-ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ ДИФЕРЕНЦІАЛЬНИХ РІВНЯНЬ БАКАЛАВРІВ З ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙСітак, І. В.
2016УДОСКОНАЛЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ФУНКЦІЙ В УПРАВЛІНСЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ КЕРІВНИКА ФАКУЛЬТЕТУПермінова, А. В.
2016ПРАКТИКО-ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ ПРОФЕСІОНАЛІЗАЦІЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ В УКРАЇНІМайковська, В. І.
2016РОЗРОБКА ПІДСИСТЕМИ «ЛЕКЦІЯ» В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ НАВЧАННЯМ MOODLE ДЛЯ КОМП'ЮТЕРНИХ ДИСЦИПЛІНЛитвинов, А. Л.
2016ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИКравченя, А. О.
2016ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНЕ ІНТЕРНЕТ-СЕРЕДОВИЩЕ В СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯДрокіна, А. С.
2016ВИКОРИСТАННЯ ПОСІБНИКІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ І ПРОВІЗОРІВ ДИСЦИПЛІНАМ ПРИРОДНИЧО-НАУКОВОЇ ПІДГОТОВКИДобровольська, А. М.
2016ПРОБЛЕМА МОНІТОРИНГУ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ПОЛІТИЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВГрицай, С. М.
2016РОЗРОБКА ТА ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА МОДЕЛІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ФОРМУВАННЯМ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ В ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИГирка, І. В.
2016КОНЦЕПТУАЛЬНА МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ПОНЯТТЯ «ХІМІЧНА РЕАКЦІЯ»Шапошник, А. М.
2016НАУКОВИЙ ТЕЗАУРУС НАВЧАЛЬНИХ ВИДАНЬ ЯК СТРУКТУРНИЙ ЕЛЕМЕНТ КОНТЕНТУ УПРАВЛІННЯ ОСВІТНІМ ПРОЦЕСОМХарківська, А. А.
2016ЗНАЧИМІСТЬ МАТЕМАТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ В СИСТЕМІ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИФоменко, Л. М.
2016ОСОБЛИВОСТІ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ В ЄВРОПЕЙСЬКОМУ ДОСЛІДНИЦЬКОМУ ПРОСТОРІФесенко, Н. С.
2016ОСНОВНЫЕ ТЕОРЕТИЧЕСКИЕ НАПРАВЛЕНИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКОЙ МЫСЛИ США И ИХ ВЛИЯНИЕ НА СОДЕРЖАНИЕ СРЕДНЕГО И ВЫСШЕГО ОБРАЗОВАНИЯ.Пономарьова, О. І.; Ковальова, А.В.
2016ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ІНЖЕНЕРА- ПЕДАГОГА ЕКОНОМІЧНОГО ПРОФІЛЮ І ЇЇ СТРУКТУРИЛазарчук, Г.В.
2016TASKSAND OPPORTUNITIES OF FASHION EDUCATION IN COUNTRIES WITH TRANSITION ECONOMIESKhurana, Karan; Riabchykov, Mykola
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 461 по 480 из 1146