Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5482
Название: РОЗРОБКА ТА ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА МОДЕЛІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ФОРМУВАННЯМ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ В ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ
Авторы: Гирка, І. В.
Ключевые слова: управління
професійна компетентність
модель
структурно-цільова модель
принципи
компоненти
Дата публикации: 2016
Краткий осмотр (реферат): Статтю присвячено аналізууправління формуванням професійної компетентності майбутніх учителів інформатики, яка включає мeту й зaвдaння, нaукoвi пiдxoди, пpинципи, функції, ocнoвнi етапи, cуб’єкти й oб’єкти, критерії, показники, piвнi та ціль управління і забезпечує розвиток об'єкта управління, досягнення ефективного результату і створення таких умов для майбутніх фахівців, які сприяли б їх професійному та особистісному розвитку. Також у статті розглянуто та експериментально перевірено структурно-цільову модель системи управління формуванням професійної компетентності майбутніх учителів інформатики в процесі фахової підготовки, що складається зі структурних компонентів: методологічно- цільового, змістовного, процесного, оцінювально-діагностичного і аналітично-результативного, обґрунтовано організаційно-педагогічні умови управління формуванням професійної компетентності в майбутніх учителів інформатики в процесі фахової підготовки: активізація пізнавальної, практичної та викладацької діяльності.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5482
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
17.pdf328,18 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.