Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5482
Title: РОЗРОБКА ТА ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА МОДЕЛІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ФОРМУВАННЯМ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ В ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ
Authors: Гирка, І. В.
Keywords: управління
професійна компетентність
модель
структурно-цільова модель
принципи
компоненти
Issue Date: 2016
Citation: Гирка І. В. Розробка та експериментальна перевірка моделі системи управління формуванням професійної компетентності майбутніх учителів інформатики в процесі фахової підготовки / І. В. Гирка // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харкіів, 2016. - № 50-51. - С. 115-121.
Abstract: Статтю присвячено аналізууправління формуванням професійної компетентності майбутніх учителів інформатики, яка включає мeту й зaвдaння, нaукoвi пiдxoди, пpинципи, функції, ocнoвнi етапи, cуб’єкти й oб’єкти, критерії, показники, piвнi та ціль управління і забезпечує розвиток об'єкта управління, досягнення ефективного результату і створення таких умов для майбутніх фахівців, які сприяли б їх професійному та особистісному розвитку. Також у статті розглянуто та експериментально перевірено структурно-цільову модель системи управління формуванням професійної компетентності майбутніх учителів інформатики в процесі фахової підготовки, що складається зі структурних компонентів: методологічно- цільового, змістовного, процесного, оцінювально-діагностичного і аналітично-результативного, обґрунтовано організаційно-педагогічні умови управління формуванням професійної компетентності в майбутніх учителів інформатики в процесі фахової підготовки: активізація пізнавальної, практичної та викладацької діяльності.
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5482
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
17.pdf328,18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.