Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5479
Название: ЗНАЧИМІСТЬ МАТЕМАТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ В СИСТЕМІ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
Авторы: Фоменко, Л. М.
Ключевые слова: професійна підготовка
математична підготовка
вивчення математичних дисциплін
студенти педагогічних спеціальностей
майбутній вчитель
Дата публикации: 2016
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто питання математичної підготовки майбутнього вчителя як важливої складової його професійної підготовки в умовах реформування системи вищої освіти. На основі аналізу наукових доробків вітчизняних педагогів, спеціальної літератури і власного педагогічного досвіду визначено місце та роль математичної підготовки у процесі професійної підготовки студентів педагогічних спеціальностей. Підкреслено вплив математики на загальнокультурний та інтелектуальний розвиток особистості майбутнього вчителя, формування наукового світогляду, розвиток самостійності та творчої ініціативи, дослідницьких здібностей. Доведено, що математичні знання широко використовуються при вивченні дисциплін природничо-наукового та загально-професійного циклів підготовки майбутніх учителів у системі вищої педагогічної освіти. Достатній рівень математичної підготовки студентів педагогічних спеціальностей сприятиме усвідомленому використанню набутих знань у подальшій професійно-педагогічній діяльності.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5479
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
14.pdf309,42 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.