Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5479
Title: | ЗНАЧИМІСТЬ МАТЕМАТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ В СИСТЕМІ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ |
Authors: | Фоменко, Л. М. |
Keywords: | професійна підготовка математична підготовка вивчення математичних дисциплін студенти педагогічних спеціальностей майбутній вчитель |
Issue Date: | 2016 |
Citation: | Фоменко Л. М. Значимість математичної підготовки майбутнього вчителя в системі вищої педагогічної освіти / Л. М. Фоменко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2016. - № 50-51. - С. 95-100. |
Abstract: | У статті розглянуто питання математичної підготовки майбутнього вчителя як важливої складової його професійної підготовки в умовах реформування системи вищої освіти. На основі аналізу наукових доробків вітчизняних педагогів, спеціальної літератури і власного педагогічного досвіду визначено місце та роль математичної підготовки у процесі професійної підготовки студентів педагогічних спеціальностей. Підкреслено вплив математики на загальнокультурний та інтелектуальний розвиток особистості майбутнього вчителя, формування наукового світогляду, розвиток самостійності та творчої ініціативи, дослідницьких здібностей. Доведено, що математичні знання широко використовуються при вивченні дисциплін природничо-наукового та загально-професійного циклів підготовки майбутніх учителів у системі вищої педагогічної освіти. Достатній рівень математичної підготовки студентів педагогічних спеціальностей сприятиме усвідомленому використанню набутих знань у подальшій професійно-педагогічній діяльності. |
URI: | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5479 |
Appears in Collections: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.