Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5476
Название: ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ІНЖЕНЕРА- ПЕДАГОГА ЕКОНОМІЧНОГО ПРОФІЛЮ І ЇЇ СТРУКТУРИ
Авторы: Лазарчук, Г.В.
Ключевые слова: професійна компетентність
види діяльності
інженерно-педагогічна діяльність
професійні функції
економічна діяльність
інженер-педагог економічного профілю
структура професійної компетентності
Дата публикации: 2016
Краткий осмотр (реферат): Обґрунтована суть феномену «професійна компетентність» на підставі аналізу визначень науковців як окремого виду компетентності людини, що забезпечує її спроможність належним чином ефективно виконувати професійні функції. На підставі аналізу таких понять як «інженер», «інженер-педагог», «економіст» визначено специфічні характеристики професійної діяльності інженера-педагога економічного профілю. З’ясовано специфіку професійної компетентності інженера-педагога відповідно до особливостей його професійних функцій. На основі аналізу професійної компетентності інженера як складної структури, професіограми представника економічної галузі визначено домінуючі види професійної діяльності економіста, підготовка фахівців для якої потребує кваліфікованих інженерів-педагогів економічного профілю. Узагальнено, що відповідно посаді фахівець повинен володіти професійною компетентністю, що дозволить йому належним чином виконувати покладені на нього функції. Складниками професійної компетентності виступають компетентності, необхідні для належного виконання покладених на фахівця професійних функцій.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5476
ISSN: 2074-8922
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
11.pdf437,52 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.