Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5476
Назва: ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ІНЖЕНЕРА- ПЕДАГОГА ЕКОНОМІЧНОГО ПРОФІЛЮ І ЇЇ СТРУКТУРИ
Автори: Лазарчук, Г.В.
Ключові слова: професійна компетентність
види діяльності
інженерно-педагогічна діяльність
професійні функції
економічна діяльність
інженер-педагог економічного профілю
структура професійної компетентності
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): Обґрунтована суть феномену «професійна компетентність» на підставі аналізу визначень науковців як окремого виду компетентності людини, що забезпечує її спроможність належним чином ефективно виконувати професійні функції. На підставі аналізу таких понять як «інженер», «інженер-педагог», «економіст» визначено специфічні характеристики професійної діяльності інженера-педагога економічного профілю. З’ясовано специфіку професійної компетентності інженера-педагога відповідно до особливостей його професійних функцій. На основі аналізу професійної компетентності інженера як складної структури, професіограми представника економічної галузі визначено домінуючі види професійної діяльності економіста, підготовка фахівців для якої потребує кваліфікованих інженерів-педагогів економічного профілю. Узагальнено, що відповідно посаді фахівець повинен володіти професійною компетентністю, що дозволить йому належним чином виконувати покладені на нього функції. Складниками професійної компетентності виступають компетентності, необхідні для належного виконання покладених на фахівця професійних функцій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5476
ISSN: 2074-8922
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11.pdf437,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.