Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5462
Название: РОЛЬ ІМІДЖУ ОСОБИСТОСТІ ЯК СОЦІОКУЛЬТУРНОГО ФЕНОМЕНУ У ПРОФЕСІЙНОМУ СТАНОВЛЕННІ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ
Авторы: Прус, Н.О.
Ключевые слова: імідж особистості
класифікація
типи іміджу
структурні складові
категорія
«Я-концепція»
індивід
зовнішній вигляд
Дата публикации: 2016
Краткий осмотр (реферат): У статті проаналізовано основні підходи щодо класифікації поняття «імідж особистості». Досліджено типи іміджу, запропоновані різними науковцями, окреслено його структурні складові та доведено, що імідж – це складна інформативна категорія, що існує в межах суспільства, яке детермінує його сутність, направленість, що імідж формується для вирішення конкретних завдань, має свою структуру та характеризується активністю, символічністю, комунікативною спрямованістю. Впливаючи на свідомість, емоції, діяльність окремих людей та цілих груп, імідж завжди залишається активним і динамічним. У статті розкрито також функціональне поле іміджу та з’ясовано, що його основу становить «Я-концепція», досить статичне утворення, і змінний елемент, до якого відносять зовнішній вигляд, стиль поведінки, соціальну роль. Автор доходить висновку, що позитивний імідж має велике значення для самоідентифікації, становлення професійної та особистісної культури, допомагає досягти успіху в професійному житті.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5462
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
49.pdf315,74 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.