Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5462
Назва: РОЛЬ ІМІДЖУ ОСОБИСТОСТІ ЯК СОЦІОКУЛЬТУРНОГО ФЕНОМЕНУ У ПРОФЕСІЙНОМУ СТАНОВЛЕННІ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ
Автори: Прус, Н.О.
Ключові слова: імідж особистості
класифікація
типи іміджу
структурні складові
категорія
«Я-концепція»
індивід
зовнішній вигляд
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано основні підходи щодо класифікації поняття «імідж особистості». Досліджено типи іміджу, запропоновані різними науковцями, окреслено його структурні складові та доведено, що імідж – це складна інформативна категорія, що існує в межах суспільства, яке детермінує його сутність, направленість, що імідж формується для вирішення конкретних завдань, має свою структуру та характеризується активністю, символічністю, комунікативною спрямованістю. Впливаючи на свідомість, емоції, діяльність окремих людей та цілих груп, імідж завжди залишається активним і динамічним. У статті розкрито також функціональне поле іміджу та з’ясовано, що його основу становить «Я-концепція», досить статичне утворення, і змінний елемент, до якого відносять зовнішній вигляд, стиль поведінки, соціальну роль. Автор доходить висновку, що позитивний імідж має велике значення для самоідентифікації, становлення професійної та особистісної культури, допомагає досягти успіху в професійному житті.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5462
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
49.pdf315,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.