Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5462
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПрус, Н.О.-
dc.date.accessioned2017-04-10T07:24:57Z-
dc.date.available2017-04-10T07:24:57Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5462-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано основні підходи щодо класифікації поняття «імідж особистості». Досліджено типи іміджу, запропоновані різними науковцями, окреслено його структурні складові та доведено, що імідж – це складна інформативна категорія, що існує в межах суспільства, яке детермінує його сутність, направленість, що імідж формується для вирішення конкретних завдань, має свою структуру та характеризується активністю, символічністю, комунікативною спрямованістю. Впливаючи на свідомість, емоції, діяльність окремих людей та цілих груп, імідж завжди залишається активним і динамічним. У статті розкрито також функціональне поле іміджу та з’ясовано, що його основу становить «Я-концепція», досить статичне утворення, і змінний елемент, до якого відносять зовнішній вигляд, стиль поведінки, соціальну роль. Автор доходить висновку, що позитивний імідж має велике значення для самоідентифікації, становлення професійної та особистісної культури, допомагає досягти успіху в професійному житті.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectімідж особистостіuk_UA
dc.subjectкласифікаціяuk_UA
dc.subjectтипи іміджуuk_UA
dc.subjectструктурні складовіuk_UA
dc.subjectкатегоріяuk_UA
dc.subject«Я-концепція»uk_UA
dc.subjectіндивідuk_UA
dc.subjectзовнішній виглядuk_UA
dc.titleРОЛЬ ІМІДЖУ ОСОБИСТОСТІ ЯК СОЦІОКУЛЬТУРНОГО ФЕНОМЕНУ У ПРОФЕСІЙНОМУ СТАНОВЛЕННІ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
49.pdf315,74 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.