Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) Главная страница коллекции Просмотр статистики

Збірник наукових праць «Проблеми інженерно-педагогічної освіти» за наказом МОН затверджено в категорії ʺБʺ у галузі педагогічних наук (спеціальності - 011, 015) у Переліку наукових фахових видань України. Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 17.03.2020р № 409 «Про затвердження рішень Атестаційної колегії Міністерства щодо формування Переліку наукових фахових видань України від 26 лютого і 6 березня 2020 року та внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 11 липня 2019 року № 975») Збірник наукових праць «Проблеми інженерно-педагогічної освіти» Української інженерно-педагогічної академії включено до Переліку наукових фахових видань України у категорію Б у галузі педагогічних наук (спеціальності -011,015).

Просмотр
Подпишитесь на эту коллекцию, чтобы ежедневно получать уведомления по электронной почте о новых добавлениях RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 501 по 520 из 1146
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016ТРАЄКТОРІЯ ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГАШтефан, Л.В
2016МОТИВАЦІЯ ЯК ПРОВІДНИЙ ЧИННИК УСПІШНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГАМаркова, В.М.
2016ПСИХОЛОГІЧНИЙ МОНІТОРИНГ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ УКРАЇНИ З КРИТЕРІЮ СОЦІАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ КУРСАНТІВ РІЗНИХ КУРСІВКіневич, С.О.; Гура, М. В.
2016ПСИХОЛОГІЧНИЙ МОНІТОРИНГ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ УКРАЇНИ З КРИТЕРІЮ СОЦІАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ КУРСАНТІВ РІЗНИХ КУРСІВГура, С.О.; Кіневич, М. В.
2016МЕТОДИКА СТВОРЕННЯ СИСТЕМИ ЗАВДАНЬ КОМП’ЮТЕРНО- ОРІЄНТОВАНОГО ОПАНУВАННЯ МАЙБУТНІМИ ФАХІВЦЯМИ З ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДИФЕРЕНЦІАЛЬНИХ РІВНЯНЬСітак, І. В.
2016ДОСВІД РОЗРОБКИ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ КУРСОВИХ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ З ТЕХНІЧНОЇ ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЕНЕРГЕТИЧНОГО ОБЛАДНАННЯМороз, О. М.; Трунова, І. М.
2016ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНИЙ МЕТОД ПІДТРИМКИ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ПІДГОТОВКИ ІТ-ФАХІВЦІВМатвійчук-Юдіна, О. В.
2016ЗАСОБИ ВІДНОВЛЕННЯ ПРАЦЕЗДАТНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ- ПЕДАГОГІВГрохова, Г.П.
2016ПОБУДОВА ДИСТАНЦІЙНИХ ФОРМ УПРАВЛІННЯ ПРАКТИЧНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ З ВИКОРИСТАННЯМ СУЧАСНИХ ЗАСОБІВ КОМУНІКАЦІЙГромов, Є.В.; Ящун, Т.В.
2016РОЗРОБКА МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ОСНОВИ ЕНЕРГО- І РЕСУРСОЗБЕРЕЖЕННЯ» МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ- ПЕДАГОГІВБез’язичний, В.Ф.
2016ВИКОРИСТАННЯ ІТ - ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ - ПЕДАГОГІВБабич, Т.П.
2016ПСИХОЛОГО-АКМЕОЛОГІЧНА МОДЕЛЬ ПРОЦЕСУ РОЗВИТКУ ПРАВОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ У ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ОСВІТІАрмейський, О. С.
2016ЛІННЯ ПРОЦЕСОМ РОЗРОБКИ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ОПЕРАЦІЙНІ СИСТЕМИ ТА СИСТЕМНЕ ПРОГРАМУВАННЯ»Чорна, А.В
2016ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК СКЛАДОВА ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ВНЗЧепурко, І.П.
2016ЗАСТОСУВАННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ ЕКОНОМІЧНОГО ПРОФІЛЮТроценко, Г.В.
2016ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ НАОЧНОСТІ ПРИ ВИВЧЕННІ ПРИРОДНИЧО- МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН (ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ)Проскурня, О. І.
2016ИСПОЛЬЗОВАНИЕ КЕЙС-ТЕХНОЛОГИЙ С ЦЕЛЬЮ ОРГАНИЗАЦИИ ДИСТАНЦИОННОГО ОБУЧЕНИЯ ИНОСТРАННОМУ ЯЗЫКУ СТУДЕНТОВ ИНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГИЧЕСКОГО ВУЗА.Зеленин, Г.И.
2016РОЗРОБКА НАВЧАЛЬНОГО ТРЕНІНГУ ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ 6.051701 ХАРЧОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ІНЖЕНЕРІЯЖуков, Є.В.
2016СУТНІСТЬ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В КОНТЕКТСІ ВАЛЕОЛОГІЧНОЇ ПАРАДИГМИБойчук, Ю. Д.; Турчинов, А. В.
2016РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ З БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛІВ: ТЕХНОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТАстахова, М. С.
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 501 по 520 из 1146