Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5433
Название: РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ З БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛІВ: ТЕХНОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ
Авторы: Астахова, М. С.
Ключевые слова: компетентність
безпека життєдіяльності
компетентність з безпеки життєдіяльності
учитель
комплексність
післядипломна педагогічна освіта
технологія
досвід
Дата публикации: 2016
Краткий осмотр (реферат): У статті визначено сутність професійної компетентності з безпеки життєдіяльності вчителя як його інтегрованої характеристики, яку віднесено до групи ключових компетентностей у цілому та професійних компетентностей учителя зокрема. Окреслено нормативно-правове забезпечення сфери безпеки, актуальність безпеки життєдіяльності для учасників навчально-виховного процесу, її комплексність, системність та інтегративність в умовах існування потенційних та реальних небезпек. Розкрито структурні компоненти професійної компетентності з безпеки життєдіяльності вчителів (мотиваційний, когнітивний, діяльнісний та рефлексивний) та технологію її розвитку в системі післядипломної педагогічної освіти, яка складається з трьох етапів: діагностично- проектувального, основного та оцінно-корегувального. Зазначено, що дана технологія враховує комплексність змісту безпеки життєдіяльності, особливості безпеки дорослих і дітей та складову професійно-особистісного досвіду вчителя.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5433
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
23.pdf290,26 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.