Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5433
Title: РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ З БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛІВ: ТЕХНОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ
Authors: Астахова, М. С.
Keywords: компетентність
безпека життєдіяльності
компетентність з безпеки життєдіяльності
учитель
комплексність
післядипломна педагогічна освіта
технологія
досвід
Issue Date: 2016
Citation: Астахова М. С. Розвиток професійної компетентності з безпеки життєдіяльності вчителів: технологічний аспект / М. С. Астахова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад.,- Харків, 2015. - № 48-49. - С. 175-179.
Abstract: У статті визначено сутність професійної компетентності з безпеки життєдіяльності вчителя як його інтегрованої характеристики, яку віднесено до групи ключових компетентностей у цілому та професійних компетентностей учителя зокрема. Окреслено нормативно-правове забезпечення сфери безпеки, актуальність безпеки життєдіяльності для учасників навчально-виховного процесу, її комплексність, системність та інтегративність в умовах існування потенційних та реальних небезпек. Розкрито структурні компоненти професійної компетентності з безпеки життєдіяльності вчителів (мотиваційний, когнітивний, діяльнісний та рефлексивний) та технологію її розвитку в системі післядипломної педагогічної освіти, яка складається з трьох етапів: діагностично- проектувального, основного та оцінно-корегувального. Зазначено, що дана технологія враховує комплексність змісту безпеки життєдіяльності, особливості безпеки дорослих і дітей та складову професійно-особистісного досвіду вчителя.
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5433
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
23.pdf290,26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.