Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5433
Назва: РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ З БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛІВ: ТЕХНОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ
Автори: Астахова, М. С.
Ключові слова: компетентність
безпека життєдіяльності
компетентність з безпеки життєдіяльності
учитель
комплексність
післядипломна педагогічна освіта
технологія
досвід
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): У статті визначено сутність професійної компетентності з безпеки життєдіяльності вчителя як його інтегрованої характеристики, яку віднесено до групи ключових компетентностей у цілому та професійних компетентностей учителя зокрема. Окреслено нормативно-правове забезпечення сфери безпеки, актуальність безпеки життєдіяльності для учасників навчально-виховного процесу, її комплексність, системність та інтегративність в умовах існування потенційних та реальних небезпек. Розкрито структурні компоненти професійної компетентності з безпеки життєдіяльності вчителів (мотиваційний, когнітивний, діяльнісний та рефлексивний) та технологію її розвитку в системі післядипломної педагогічної освіти, яка складається з трьох етапів: діагностично- проектувального, основного та оцінно-корегувального. Зазначено, що дана технологія враховує комплексність змісту безпеки життєдіяльності, особливості безпеки дорослих і дітей та складову професійно-особистісного досвіду вчителя.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5433
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
23.pdf290,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.