Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5451
Название: МОТИВАЦІЯ ЯК ПРОВІДНИЙ ЧИННИК УСПІШНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА
Авторы: Маркова, В.М.
Ключевые слова: мотив
мотивація
успіх
неуспіх
позитивні мотиви
негативні мотиви
навчальна діяльність
рівень домагань
Дата публикации: 2016
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядаються чинники, які впливають на успішність навчальної і професійної діяльності майбутнього педагога. Виділено підходи до визначення видів мотивації. Розкрито групи мотивів. Представлено мотиви навчальної діяльності. На основі існуючих підходів до визначення видів мотивації виділени три види мотивів навчальної діяльності. В основі виділення цих видів мотивів лежить причина, що спонукує до дії. Розкрито сутність рівня домагань, якій відіграє значну роль у регулюванні реакції особистості на переживання успіху або неуспіху. Ситуацію успіху майбутнього педагога визначено як сукупність цілеспрямовано створюваних викладачем умов, за яких студент досягає позитивного результату в процесі професійної підготовки, оцінює його як успішний і переживає його як особистісне й соціально значуще досягнення, що сприяє професійному самовизначенню й саморозвитку майбутнього фахівця, освоєнню цінностей професії й знаходженню особистісного сенсу в майбутній професійній діяльності, розвитку якостей професіонала.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5451
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
40.pdf207,94 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.