Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5451
Назва: МОТИВАЦІЯ ЯК ПРОВІДНИЙ ЧИННИК УСПІШНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА
Автори: Маркова, В.М.
Ключові слова: мотив
мотивація
успіх
неуспіх
позитивні мотиви
негативні мотиви
навчальна діяльність
рівень домагань
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Маркова В. М. Мотивація як провідний чинник успішної діяльності майбутнього педагога / В. М. Маркова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2015. - № 48-49. - С. 307-311.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються чинники, які впливають на успішність навчальної і професійної діяльності майбутнього педагога. Виділено підходи до визначення видів мотивації. Розкрито групи мотивів. Представлено мотиви навчальної діяльності. На основі існуючих підходів до визначення видів мотивації виділени три види мотивів навчальної діяльності. В основі виділення цих видів мотивів лежить причина, що спонукує до дії. Розкрито сутність рівня домагань, якій відіграє значну роль у регулюванні реакції особистості на переживання успіху або неуспіху. Ситуацію успіху майбутнього педагога визначено як сукупність цілеспрямовано створюваних викладачем умов, за яких студент досягає позитивного результату в процесі професійної підготовки, оцінює його як успішний і переживає його як особистісне й соціально значуще досягнення, що сприяє професійному самовизначенню й саморозвитку майбутнього фахівця, освоєнню цінностей професії й знаходженню особистісного сенсу в майбутній професійній діяльності, розвитку якостей професіонала.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5451
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
40.pdf207,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.