Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5451
Title: МОТИВАЦІЯ ЯК ПРОВІДНИЙ ЧИННИК УСПІШНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА
Authors: Маркова, В.М.
Keywords: мотив
мотивація
успіх
неуспіх
позитивні мотиви
негативні мотиви
навчальна діяльність
рівень домагань
Issue Date: 2016
Citation: Маркова В. М. Мотивація як провідний чинник успішної діяльності майбутнього педагога / В. М. Маркова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2015. - № 48-49. - С. 307-311.
Abstract: У статті розглядаються чинники, які впливають на успішність навчальної і професійної діяльності майбутнього педагога. Виділено підходи до визначення видів мотивації. Розкрито групи мотивів. Представлено мотиви навчальної діяльності. На основі існуючих підходів до визначення видів мотивації виділени три види мотивів навчальної діяльності. В основі виділення цих видів мотивів лежить причина, що спонукує до дії. Розкрито сутність рівня домагань, якій відіграє значну роль у регулюванні реакції особистості на переживання успіху або неуспіху. Ситуацію успіху майбутнього педагога визначено як сукупність цілеспрямовано створюваних викладачем умов, за яких студент досягає позитивного результату в процесі професійної підготовки, оцінює його як успішний і переживає його як особистісне й соціально значуще досягнення, що сприяє професійному самовизначенню й саморозвитку майбутнього фахівця, освоєнню цінностей професії й знаходженню особистісного сенсу в майбутній професійній діяльності, розвитку якостей професіонала.
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5451
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
40.pdf207,94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.