Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) Главная страница коллекции Просмотр статистики

Збірник наукових праць «Проблеми інженерно-педагогічної освіти» за наказом МОН затверджено в категорії ʺБʺ у галузі педагогічних наук (спеціальності - 011, 015) у Переліку наукових фахових видань України. Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 17.03.2020р № 409 «Про затвердження рішень Атестаційної колегії Міністерства щодо формування Переліку наукових фахових видань України від 26 лютого і 6 березня 2020 року та внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 11 липня 2019 року № 975») Збірник наукових праць «Проблеми інженерно-педагогічної освіти» Української інженерно-педагогічної академії включено до Переліку наукових фахових видань України у категорію Б у галузі педагогічних наук (спеціальності -011,015).

Просмотр
Подпишитесь на эту коллекцию, чтобы ежедневно получать уведомления по электронной почте о новых добавлениях RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 301 по 320 из 1146
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ МАСОВИХ ВІДКРИТИХ ОНЛАЙН-КУРСІВСмоліна, І.С.; Щетиніна, О.С.
2018ВІРТУАЛЬНА МОБІЛЬНІСТЬ І МІЖКУЛЬТУРНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ДИЗАЙНЕРІВ ОДЯГУРябчикова, К.М.
2018ОЦІНЮВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ КЕРІВНИКІВ ШКІЛ У СШАДегтярьова, О.А.
2018ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ПРАВОВИХ ДИСЦИПЛІН У НЕЮРИДИЧНИХ ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИВасильєва, Н.Г.
2018МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ КВАЛІФІКОВАНИХ РОБІТНИКІВ ЗАЛІЗНИЧНОГО ПРОФІЛЮ: СТАН ТА ПРОБЛЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇБондаренко, Т. С.; Агєєва, О. О.
2018ФОРМУВАННЯ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІПаюнова, А. В.
2018ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНЕ ФОРМУВАННЯ МОДЕЛЕЙ ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНИХ ПРИСТРОЇВ ПРОМИСЛОВОГО ОБЛАДНАННЯЛазарєв, М.І.; Мосієнко, Г.М.; Тарасенко, А.І.
2018ФОРМУВАННЯ КРЕАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИКулешова, В.В.
2018ОБМЕЖЕННЯ АКАДЕМІЧНОЇ СВОБОДИ ВИКЛАДАЧА ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ ПРИ РОЗРОБЦІ ПРОГРАМИ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИВарич, О.П.; Савохіна, М. В.
2018ПРИНЦИПИ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ СПЕЦІАЛЬНИХ ЦІЛЕЙ В ІНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГІЧНОМУ ЗВОЗеленін, Г. І.
2017ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ДИСТАНЦІЙНИХ МЕТОДІВ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ РОБОТИЯщун, Т.В.; Громов, Є.В.; Фоміна, Н.Р.
2017КОГЕРЕНТНЕ МЕТОДИЧНЕ СЕРЕДОВИЩЕ САМООСВІТИ ПЕДАГОГА ДЛЯ ПРОЕКТУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВШтефан, Л.В.
2017МОДЕЛЬ ФОРМУАННЯ ГОТОВНОСТІ КЕРІВНИКА ПРОФЕСІЙНОТЕХНІЧНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ДО РОБОТИ В КОНКУРЕНТНОЗДАТНІЙ УПРАВЛІНСЬКІЙ КОМАНДІШалімова, І.М.
2017ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ОБДАРОВАНИХ ТА ЗДІБНИХ УЧНІВ ПІДЛІТКОВОГО ВІКУТкачов, А. С.
2017УПРОВАДЖЕННЯ СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ МОДЕЛІ СИСТЕМИ МОНІТОРИНГУ РОЗВИТКУ ОЗДОРОВЧОЇ РУХОВОЇ АКТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯСоколюк, О.В.
2017СУТНІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК ОСНОВА УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СУЧАСНОГО ФАХІВЦЯПогорєлова, Т.Ю.
2017ФАСИЛІТАТИВНИЙ ПІДХІД У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ДОКТОРІВ ФІЛОСОФІЇ В УМОВАХ АСПІРАНТУРИОлійник, І.В.
2017ЗАСТОСУВАННЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИМіршук, О.Є.
2017ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ІНШОМОВНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПРОГРАМІСТІВ НА ЗАСАДАХ ІНТЕГРОВАНОГО ПІДХОДУМикитишин, А. А.
2017ПРОФЕСІЙНО-КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ІНЖЕНЕРА-ПЕДАГОГАМаркова, В.М.
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 301 по 320 из 1146