Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6153
Название: ОЦІНЮВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ КЕРІВНИКІВ ШКІЛ У США
Авторы: Дегтярьова, О.А.
Ключевые слова: оцінювання
критерії оцінювання
компетентність
професійна компетентність
програма підготовки
якість освіти
Дата публикации: 2018
Краткий осмотр (реферат): Досліджено проблематику якісного набору та розвитку шкільних лідерів у США, акцентовано увагу на тому, що поточні події в суспільстві та їхній вплив на освіту відбиваються на ролі, наборі та розвитку керівників шкіл, внаслідок чого роль керівників шкіл змінюється. Підіймається проблема ефективного управління навчальним закладом та децентралізації управління на рівні закладу, делегування повноважень. Проаналізовано підходи до оцінювання професійної компетентності директорів шкіл на прикладі штату Міннесота, до вимірювання професійної компетентності незалежною неприбутковою організацією (на прикладі штату Кентуккі). Особливу увагу зосереджено на процедурі оцінювання професійної компетентності, алгоритмі оцінювання та одному з інструментів оцінювання – професійному тестуванні. Висвітлено та проаналізовано 12основних компетентностей (К-12), які визначено критичними для успішного виконання особою своїх посадових обов’язків, у світлі управління освітою. Зроблено висновки щодо доцільності розроблення моделі оцінювання професійної компетентності керівників закладів загальної середньої освіти.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6153
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
10.pdf419,47 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.