Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6153
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorДегтярьова, О.А.-
dc.date.accessioned2018-12-07T08:30:16Z-
dc.date.available2018-12-07T08:30:16Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6153-
dc.description.abstractДосліджено проблематику якісного набору та розвитку шкільних лідерів у США, акцентовано увагу на тому, що поточні події в суспільстві та їхній вплив на освіту відбиваються на ролі, наборі та розвитку керівників шкіл, внаслідок чого роль керівників шкіл змінюється. Підіймається проблема ефективного управління навчальним закладом та децентралізації управління на рівні закладу, делегування повноважень. Проаналізовано підходи до оцінювання професійної компетентності директорів шкіл на прикладі штату Міннесота, до вимірювання професійної компетентності незалежною неприбутковою організацією (на прикладі штату Кентуккі). Особливу увагу зосереджено на процедурі оцінювання професійної компетентності, алгоритмі оцінювання та одному з інструментів оцінювання – професійному тестуванні. Висвітлено та проаналізовано 12основних компетентностей (К-12), які визначено критичними для успішного виконання особою своїх посадових обов’язків, у світлі управління освітою. Зроблено висновки щодо доцільності розроблення моделі оцінювання професійної компетентності керівників закладів загальної середньої освіти.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectоцінюванняuk_UA
dc.subjectкритерії оцінюванняuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UA
dc.subjectпрограма підготовкиuk_UA
dc.subjectякість освітиuk_UA
dc.titleОЦІНЮВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ КЕРІВНИКІВ ШКІЛ У СШАuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
10.pdf419,47 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.