Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6153
Title: ОЦІНЮВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ КЕРІВНИКІВ ШКІЛ У США
Authors: Дегтярьова, О.А.
Keywords: оцінювання
критерії оцінювання
компетентність
професійна компетентність
програма підготовки
якість освіти
Issue Date: 2018
Abstract: Досліджено проблематику якісного набору та розвитку шкільних лідерів у США, акцентовано увагу на тому, що поточні події в суспільстві та їхній вплив на освіту відбиваються на ролі, наборі та розвитку керівників шкіл, внаслідок чого роль керівників шкіл змінюється. Підіймається проблема ефективного управління навчальним закладом та децентралізації управління на рівні закладу, делегування повноважень. Проаналізовано підходи до оцінювання професійної компетентності директорів шкіл на прикладі штату Міннесота, до вимірювання професійної компетентності незалежною неприбутковою організацією (на прикладі штату Кентуккі). Особливу увагу зосереджено на процедурі оцінювання професійної компетентності, алгоритмі оцінювання та одному з інструментів оцінювання – професійному тестуванні. Висвітлено та проаналізовано 12основних компетентностей (К-12), які визначено критичними для успішного виконання особою своїх посадових обов’язків, у світлі управління освітою. Зроблено висновки щодо доцільності розроблення моделі оцінювання професійної компетентності керівників закладів загальної середньої освіти.
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6153
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10.pdf419,47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.