Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5714
Название: ФАСИЛІТАТИВНИЙ ПІДХІД У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ДОКТОРІВ ФІЛОСОФІЇ В УМОВАХ АСПІРАНТУРИ
Авторы: Олійник, І.В.
Ключевые слова: доктор філософії
фасилітація
фасилітативний підхід
науководослідницька компетентність
інтерактивні методи навчання
Дата публикации: 2017
Краткий осмотр (реферат): У статті обґрунтовано доцільність застосування фасилітативного підходу в процесі формування дослідницької компетентності майбутніх докторів філософії; здійснено аналіз науково-педагогічної та психологічної літератури щодо визначення дефініцій «фасилітація», «фасилітативний метод». Охарактеризовано найбільш ефективні методи фасилітації, що сприяють розвитку пізнавальної активності, навичок практичних досліджень, науково-дослідницьких здібностей, креативності, творчого мислення в майбутніх докторів філософії в умовах аспірантури, а саме: Технологія ―Open Space‖, Технології „Інтернаціональне кафе‖ та «Грейп-коктейль», Динамічна фасилітація, Graphic facilitation, Appreciative Inquiry, Технология Scamper, Метод шести капеюхів, Метод "635", Класичний мозковий штурм, Mind Mapping, Метод Делфі, Стратегія Уолта Діснея, Метод «Складання кластера», Webquest (освітній веб-квест), Метод «П'ять "чому"?», Метод «Fishbone» («Риб'ячий скелет»).
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5714
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Олійник І.В..pdf592,39 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.