Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5714
Title: ФАСИЛІТАТИВНИЙ ПІДХІД У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ДОКТОРІВ ФІЛОСОФІЇ В УМОВАХ АСПІРАНТУРИ
Authors: Олійник, І.В.
Keywords: доктор філософії
фасилітація
фасилітативний підхід
науководослідницька компетентність
інтерактивні методи навчання
Issue Date: 2017
Citation: Олійник І. В. Фасилітативний підхід у процесі формування дослідницької компетентності майбутніх докторів філософії в умовах аспірантури / І. В. Олійник // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2017. - № 56-57. - С. 177-188.
Abstract: У статті обґрунтовано доцільність застосування фасилітативного підходу в процесі формування дослідницької компетентності майбутніх докторів філософії; здійснено аналіз науково-педагогічної та психологічної літератури щодо визначення дефініцій «фасилітація», «фасилітативний метод». Охарактеризовано найбільш ефективні методи фасилітації, що сприяють розвитку пізнавальної активності, навичок практичних досліджень, науково-дослідницьких здібностей, креативності, творчого мислення в майбутніх докторів філософії в умовах аспірантури, а саме: Технологія ―Open Space‖, Технології „Інтернаціональне кафе‖ та «Грейп-коктейль», Динамічна фасилітація, Graphic facilitation, Appreciative Inquiry, Технология Scamper, Метод шести капеюхів, Метод "635", Класичний мозковий штурм, Mind Mapping, Метод Делфі, Стратегія Уолта Діснея, Метод «Складання кластера», Webquest (освітній веб-квест), Метод «П'ять "чому"?», Метод «Fishbone» («Риб'ячий скелет»).
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5714
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Олійник І.В..pdf592,39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.