Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5714
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorОлійник, І.В.-
dc.date.accessioned2018-06-18T11:44:41Z-
dc.date.available2018-06-18T11:44:41Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5714-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано доцільність застосування фасилітативного підходу в процесі формування дослідницької компетентності майбутніх докторів філософії; здійснено аналіз науково-педагогічної та психологічної літератури щодо визначення дефініцій «фасилітація», «фасилітативний метод». Охарактеризовано найбільш ефективні методи фасилітації, що сприяють розвитку пізнавальної активності, навичок практичних досліджень, науково-дослідницьких здібностей, креативності, творчого мислення в майбутніх докторів філософії в умовах аспірантури, а саме: Технологія ―Open Space‖, Технології „Інтернаціональне кафе‖ та «Грейп-коктейль», Динамічна фасилітація, Graphic facilitation, Appreciative Inquiry, Технология Scamper, Метод шести капеюхів, Метод "635", Класичний мозковий штурм, Mind Mapping, Метод Делфі, Стратегія Уолта Діснея, Метод «Складання кластера», Webquest (освітній веб-квест), Метод «П'ять "чому"?», Метод «Fishbone» («Риб'ячий скелет»).uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectдоктор філософіїuk_UA
dc.subjectфасилітаціяuk_UA
dc.subjectфасилітативний підхідuk_UA
dc.subjectнауководослідницька компетентністьuk_UA
dc.subjectінтерактивні методи навчанняuk_UA
dc.titleФАСИЛІТАТИВНИЙ ПІДХІД У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ДОКТОРІВ ФІЛОСОФІЇ В УМОВАХ АСПІРАНТУРИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Олійник І.В..pdf592,39 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.