Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5720
Название: ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ДИСТАНЦІЙНИХ МЕТОДІВ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ РОБОТИ
Авторы: Ящун, Т.В.
Громов, Є.В.
Фоміна, Н.Р.
Ключевые слова: профорієнтаційна робота
мультимедійна рекламна презентація
методи профорієнтації
організатор презентацій MS PowerPoint
відеохостинг YouTube
мережа Internet
рекламний буклет
рекламний буклет
Дата публикации: 2017
Краткий осмотр (реферат): Одним з обов’язкових видів діяльності будь-якої випускаючої кафедри є розроблення й вдосконалення рекламних профорієнтаційних матеріалів. Підготовка рекламних матеріалів на кафедрі ІКПТУІПА була розпочата паралельно з відкриттям комп’ютерної спеціальності у 2001 р. З того часу рекламні матеріали пройшли значний шлях від наукомістких проспектів, що містили лише концептуальні положення процесу підготовки спеціалістів до яскравих ілюстрованих листівок, буклетів, плакатів й рекламних презентацій. Проте, наявні презентації мають стандартну структуру й звичне текстове супроводження, яке, на жаль, недуже зацікавлює майбутніх абітурієнтів. З метою вдосконалення процесу профорієнтації авторами було розроблено оригінальну мультимедійну презентацію з авторським віршованим супроводженням. В проведеному дослідженні проаналізовано наявні засоби подання рекламної профорієнтаційної інформаціїї наявний рекламний матеріал, розроблено й систематизовано графічний матеріал, який було закладено в електронну презентацію, складено оригінальне текстове віршоване супроводження до наявного графічного матеріалу й додано його до презентації, впроваджено розроблену презентацію в процес профорієнтаційної роботи під час Днів відкритих дверей та виїзних профорієнтаційних заходів, розповсюджено презентацію за допомогою відеохостингу YouTube. Завдяки розробленій рекламній презентації всі бажаючі абітурієнти можуть самостійно ознайомитися з умовами навчання на спеціальності «Професійна освіта. Комп’ютерні технології» УІПА та здійснити свій професійний вибір, при цьому профорієнтаційний процес проходить без зайвих часових витрат викладачів, але з фіксацією кількості переглядів зацікавлених осіб. Автори вважають, що дана розробка є актуальною, перспективною й сприяє підвищенню рівня профорієнтаційної роботи.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5720
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Ящун Т.В., Громов Є.В..pdf943,79 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.