Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5720
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЯщун, Т.В.-
dc.contributor.authorГромов, Є.В.-
dc.contributor.authorФоміна, Н.Р.-
dc.date.accessioned2018-06-18T12:08:47Z-
dc.date.available2018-06-18T12:08:47Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЯщун Т. В. Шляхи вдосконалення дистанційних методів профорієнтаційної роботи / Т. В. Ящун, Є. В. Громов, Н. Р. Фоміна // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2017. - № 56-57. - С. 285-296.-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5720-
dc.description.abstractОдним з обов’язкових видів діяльності будь-якої випускаючої кафедри є розроблення й вдосконалення рекламних профорієнтаційних матеріалів. Підготовка рекламних матеріалів на кафедрі ІКПТУІПА була розпочата паралельно з відкриттям комп’ютерної спеціальності у 2001 р. З того часу рекламні матеріали пройшли значний шлях від наукомістких проспектів, що містили лише концептуальні положення процесу підготовки спеціалістів до яскравих ілюстрованих листівок, буклетів, плакатів й рекламних презентацій. Проте, наявні презентації мають стандартну структуру й звичне текстове супроводження, яке, на жаль, недуже зацікавлює майбутніх абітурієнтів. З метою вдосконалення процесу профорієнтації авторами було розроблено оригінальну мультимедійну презентацію з авторським віршованим супроводженням. В проведеному дослідженні проаналізовано наявні засоби подання рекламної профорієнтаційної інформаціїї наявний рекламний матеріал, розроблено й систематизовано графічний матеріал, який було закладено в електронну презентацію, складено оригінальне текстове віршоване супроводження до наявного графічного матеріалу й додано його до презентації, впроваджено розроблену презентацію в процес профорієнтаційної роботи під час Днів відкритих дверей та виїзних профорієнтаційних заходів, розповсюджено презентацію за допомогою відеохостингу YouTube. Завдяки розробленій рекламній презентації всі бажаючі абітурієнти можуть самостійно ознайомитися з умовами навчання на спеціальності «Професійна освіта. Комп’ютерні технології» УІПА та здійснити свій професійний вибір, при цьому профорієнтаційний процес проходить без зайвих часових витрат викладачів, але з фіксацією кількості переглядів зацікавлених осіб. Автори вважають, що дана розробка є актуальною, перспективною й сприяє підвищенню рівня профорієнтаційної роботи.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectпрофорієнтаційна роботаuk_UA
dc.subjectмультимедійна рекламна презентаціяuk_UA
dc.subjectметоди профорієнтаціїuk_UA
dc.subjectорганізатор презентацій MS PowerPointuk_UA
dc.subjectвідеохостинг YouTubeuk_UA
dc.subjectмережа Internetuk_UA
dc.subjectрекламний буклетuk_UA
dc.subjectрекламний буклетuk_UA
dc.titleШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ДИСТАНЦІЙНИХ МЕТОДІВ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ РОБОТИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Ящун Т.В., Громов Є.В..pdf943,79 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.