Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6152
Название: ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ПРАВОВИХ ДИСЦИПЛІН У НЕЮРИДИЧНИХ ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Авторы: Васильєва, Н.Г.
Ключевые слова: правова освіта
особистісно-орієнтовані технології навчання
навчальний діалог
імітаційні ігри
рівноправні відносини учасників освітнього процесу
атмосфера співробітництва
самоактуалізація особистості
інтерактивні методи навчання
Дата публикации: 2018
Краткий осмотр (реферат): У статті аналізуються особливості викладання правових дисциплін у ЗВО на сучасному етапі, коли головним завданням реформ, що проходять в Україні, є формування в громадян усвідомлення абсолютної значущості права, його універсального характеру. Сьогодні правова свідомість громадян держави повинна формуватися не тільки системою ефективного механізму правового регулювання і застосуванням правових норм, але передусім через правову освіту. Метою професійно-правової підготовки майбутнього інженера-педагога в умовах закладу вищої освіти є формування його професійно-правової компетентності, тобто сукупності професійно-правових знань та вмінь, а також готовності до виконання всіх видів правових дій в інженерно-педагогічній діяльності. Цінність особистісно-орієнтованої технології навчання полягає в її інноваційній спрямованості, зі встановленням відносин рівноправної взаємодії учасників освітнього процесу, що дозволяє забезпечити успішність процесу формування правових компетенцій і всебічний розвиток особистості майбутнього інженера-педагога.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6152
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
9.pdf506,07 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.