Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) Главная страница коллекции Просмотр статистики

Збірник наукових праць «Проблеми інженерно-педагогічної освіти» за наказом МОН затверджено в категорії ʺБʺ у галузі педагогічних наук (спеціальності - 011, 015) у Переліку наукових фахових видань України. Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 17.03.2020р № 409 «Про затвердження рішень Атестаційної колегії Міністерства щодо формування Переліку наукових фахових видань України від 26 лютого і 6 березня 2020 року та внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 11 липня 2019 року № 975») Збірник наукових праць «Проблеми інженерно-педагогічної освіти» Української інженерно-педагогічної академії включено до Переліку наукових фахових видань України у категорію Б у галузі педагогічних наук (спеціальності -011,015).

Просмотр
Подпишитесь на эту коллекцию, чтобы ежедневно получать уведомления по электронной почте о новых добавлениях RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 661 по 680 из 1146
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2015-01-27МАТЕМАТИЧНА КУЛЬТУРА В СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ІНЖЕНЕРІВ З ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯДубініна, О. М.
2015-01-27ВИЗНАЧЕННЯ КРИТЕРІЇВ ПРОЕКТУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ У ЗМІСТІ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВДолуда, А. В.
2015-01-27ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ОРИЕНТИРОВАННОЕ ОБУЧЕНИЕ ИНОСТРАННОМУ ЯЗЫКУ БУДУЩИХ ИНЖЕНЕРОВ-ПЕДАГОГОВЗеленин, Г. И.
2015-01-27ЗАГАЛЬНОНАУКОВІ ЗАСАДИ РОЗРОБКИ СИСТЕМИ ДУАЛЬНОГО ЗМІСТУ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВХоменко, В. Г.
2015-01-27РОЛЬ ТА ЗНАЧЕННЯ КУРАТОРА В ОРГАНІЗАЦІЇ ВИХОВНОЇ РОБОТИ У ВИЩІЙ ШКОЛІВасильєва, М. О.
2015-01-27ОСОБЛИВОСТІ ІНШОМОВНОЇ ПІДГОТОВКИ ІНЖЕНЕРА ДЛЯ АГРОПРОМИСЛОВОГО ВИРОБНИЦТВАТітова, О. А.
2015-01-27ОСОБЕННОСТИ ПРЕПОДАВАНИЯ ДИСЦИПЛИНЫ «ПРИОБРЕТЕНИЯ ПРАВ ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНОЙ СОБСТВЕННОСТИ» ДЛЯ СТУДЕНТОВ СПЕЦИАЛЬНОСТИ «ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНАЯ СОБСТВЕННОСТЬ»Тиманюк, В. Н.
2015-01-27ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ШВЕЙНОГО ПРОФІЛЮ ПРИ ВИКОРИСТАННІ ЕЛЕМЕНТІВ КЕЙС-ТЕХНОЛОГІЙСтаченко, О. В.
2015-01-27НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНІ ЗАВДАННЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ НАУКОВО-ДОСЛІДНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПРИ НАВЧАННІ ФІЗИКИ ОРГАНІЗАТОРІВ ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯСолошич, І. О.
2015-01-27ІНФОРМАЦІЙНІ ЕКСПЕРТНІ СИСТЕМИ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНОГО ПРОФІЛЮШевчук, О. Б.
2015-01-27ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВШалімова, І. М.; Шалімова, А. С.
2015-01-27ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ТА КУЛЬТУРОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ЯК ОСНОВА ОБҐРУНТУВАННЯ ЗМІСТУ ІННОВАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВШтефан, Л. В.
2015-01-27ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ КОНТЕНТ-АНАЛІЗУ В ДОСЛІДЖЕННЯХ ПРОБЛЕМ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ ІЗ КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІСелезень, Г. В.
2015-01-27МЕТОДИКА НАВЧАННЯ БУДОВІ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ПАСАЖИРСЬКИХ ВАГОНІВ МАЙБУТНІХ ПРОВІДНИКІВ МІЖНАРОДНОГО СПОЛУЧЕННЯСаркісова, А. В.
2015-01-27СИСТЕМА ПОКАЗНИКІВ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ МЕТОДИКИ КРЕАТИВНОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ ІЗ ДИСЦИПЛІНИ «ПРОЦЕСИ І АПАРАТИ ХІМІЧНИХ ВИРОБНИЦТВ»Рубан, Н. П.
2015-01-27ДО ПИТАННЯ НАВЧАННЯ ЧИТАННЮ ЯК ВИДУ МОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ НА ПОЧАТКОВОМУ ЕТАПІРжевська, А. С.; Ротова, Н. В.
2015-01-27СУТНІСТЬ ТА МІСЦЕ ПОНЯТТЯ «КРЕАТИВНІСТЬ» УПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВРомановська, О. О.
2015-01-27СТРУКТУРУВАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ІНФОРМАЦІЇ З ЕЛЕКТРОЕНЕРГЕТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН: ОСОБЛИВОСТІ, ТЕХНОЛОГІЯ, ВИМОГИРогуліна, М. Р.
2015-01-27ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ЯКОСТЕЙ У МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ ШВЕЙНОГО ПРОФІЛЮ ПРИ ВИВЧЕННІ ФАХОВИХ ДИСЦИПЛІНПосохова, І. С.; Олександрова, Н. О.
2015-01-27РОЛЬ ИНФОРМАТИВНОГО ЧТЕНИЯ ПРИ ОБУЧЕНИИ ИНОСТРАННЫМ ЯЗЫКАМ СТУДЕНТОВ ИНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГИЧЕСКИХ СПЕЦИАЛЬНОСТЕЙПодорожняя, А. А.
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 661 по 680 из 1146