Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3934
Название: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ТА КУЛЬТУРОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ЯК ОСНОВА ОБҐРУНТУВАННЯ ЗМІСТУ ІННОВАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ
Авторы: Штефан, Л. В.
Ключевые слова: інженер-педагог
інноваційна активність
інноваційна компетентність
інноваційна культура
компетенція
професійний інтерес
професійна потреба
професійне самовизначення
Дата публикации: 27-янв-2015
Краткий осмотр (реферат): Сучасна педагогічна наука веде активні пошуки щодо визначення специфіки підготовки фахівців на рівні вимог сьогодення. У цьому контексті на особливу увагу заслуговують питання культурної інтеграції. Процес культурної інтеграції є характерним для освітянських процесів, про що свідчить постійний науковий дискурс із приводу сутності та особливостей професійної, педагогічної, професійно-педагогічної культур. Кожна з них відповідно інтегрувалась у іншу, змінюючись при цьому сама та змінюючи водночас і компонент інтеграції. Інтеграційні процеси додали до цього ряду сьогодні ще й інноваційну культуру. Однак питання щодо її змісту залишаються серед тих, що є на сучасному етапі розвитку освіти найменш дослідженими. Тож виникає проблема щодо пошуку наукових підходів до обґрунтування її змісту, визначення структурних компонентів та їх специфіки відповідно до умов майбутньої професійної діяльності фахівця інженерно-педагогічної галузі.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://hdl.handle.net/123456789/3934
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Shafan.doc121,5 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.