Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3934
Title: | ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ТА КУЛЬТУРОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ЯК ОСНОВА ОБҐРУНТУВАННЯ ЗМІСТУ ІННОВАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ |
Authors: | Штефан, Л. В. |
Keywords: | інженер-педагог інноваційна активність інноваційна компетентність інноваційна культура компетенція професійний інтерес професійна потреба професійне самовизначення |
Issue Date: | 27-Jan-2015 |
Abstract: | Сучасна педагогічна наука веде активні пошуки щодо визначення специфіки підготовки фахівців на рівні вимог сьогодення. У цьому контексті на особливу увагу заслуговують питання культурної інтеграції. Процес культурної інтеграції є характерним для освітянських процесів, про що свідчить постійний науковий дискурс із приводу сутності та особливостей професійної, педагогічної, професійно-педагогічної культур. Кожна з них відповідно інтегрувалась у іншу, змінюючись при цьому сама та змінюючи водночас і компонент інтеграції. Інтеграційні процеси додали до цього ряду сьогодні ще й інноваційну культуру. Однак питання щодо її змісту залишаються серед тих, що є на сучасному етапі розвитку освіти найменш дослідженими. Тож виникає проблема щодо пошуку наукових підходів до обґрунтування її змісту, визначення структурних компонентів та їх специфіки відповідно до умов майбутньої професійної діяльності фахівця інженерно-педагогічної галузі. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/3934 |
Appears in Collections: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Shafan.doc | 121,5 kB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.