Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3934
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШтефан, Л. В.-
dc.date.accessioned2015-01-27T14:36:24Z-
dc.date.available2015-01-27T14:36:24Z-
dc.date.issued2015-01-27-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3934-
dc.description.abstractСучасна педагогічна наука веде активні пошуки щодо визначення специфіки підготовки фахівців на рівні вимог сьогодення. У цьому контексті на особливу увагу заслуговують питання культурної інтеграції. Процес культурної інтеграції є характерним для освітянських процесів, про що свідчить постійний науковий дискурс із приводу сутності та особливостей професійної, педагогічної, професійно-педагогічної культур. Кожна з них відповідно інтегрувалась у іншу, змінюючись при цьому сама та змінюючи водночас і компонент інтеграції. Інтеграційні процеси додали до цього ряду сьогодні ще й інноваційну культуру. Однак питання щодо її змісту залишаються серед тих, що є на сучасному етапі розвитку освіти найменш дослідженими. Тож виникає проблема щодо пошуку наукових підходів до обґрунтування її змісту, визначення структурних компонентів та їх специфіки відповідно до умов майбутньої професійної діяльності фахівця інженерно-педагогічної галузі.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectінженер-педагогuk_UK
dc.subjectінноваційна активністьuk_UK
dc.subjectінноваційна компетентністьuk_UK
dc.subjectінноваційна культураuk_UK
dc.subjectкомпетенціяuk_UK
dc.subjectпрофесійний інтересuk_UK
dc.subjectпрофесійна потребаuk_UK
dc.subjectпрофесійне самовизначенняuk_UK
dc.titleПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ТА КУЛЬТУРОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ЯК ОСНОВА ОБҐРУНТУВАННЯ ЗМІСТУ ІННОВАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shafan.doc121,5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.