Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3934
Назва: | ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ТА КУЛЬТУРОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ЯК ОСНОВА ОБҐРУНТУВАННЯ ЗМІСТУ ІННОВАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ |
Автори: | Штефан, Л. В. |
Ключові слова: | інженер-педагог інноваційна активність інноваційна компетентність інноваційна культура компетенція професійний інтерес професійна потреба професійне самовизначення |
Дата публікації: | 27-січ-2015 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасна педагогічна наука веде активні пошуки щодо визначення специфіки підготовки фахівців на рівні вимог сьогодення. У цьому контексті на особливу увагу заслуговують питання культурної інтеграції. Процес культурної інтеграції є характерним для освітянських процесів, про що свідчить постійний науковий дискурс із приводу сутності та особливостей професійної, педагогічної, професійно-педагогічної культур. Кожна з них відповідно інтегрувалась у іншу, змінюючись при цьому сама та змінюючи водночас і компонент інтеграції. Інтеграційні процеси додали до цього ряду сьогодні ще й інноваційну культуру. Однак питання щодо її змісту залишаються серед тих, що є на сучасному етапі розвитку освіти найменш дослідженими. Тож виникає проблема щодо пошуку наукових підходів до обґрунтування її змісту, визначення структурних компонентів та їх специфіки відповідно до умов майбутньої професійної діяльності фахівця інженерно-педагогічної галузі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/3934 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Shafan.doc | 121,5 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.