Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3931
Название: | СИСТЕМА ПОКАЗНИКІВ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ МЕТОДИКИ КРЕАТИВНОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ ІЗ ДИСЦИПЛІНИ «ПРОЦЕСИ І АПАРАТИ ХІМІЧНИХ ВИРОБНИЦТВ» |
Авторы: | Рубан, Н. П. |
Ключевые слова: | методика креативного навчання майбутні інженери критерії та показники ефективність методики сформованість професійних знань та умінь рівень креативності професійно-важливі якості |
Дата публикации: | 27-янв-2015 |
Краткий осмотр (реферат): | Загальноприйняте розуміння основного складника змісту технічної освіти як засвоєння студентом досвіду минулого у вигляді великої кількості технічних об’єктів, а не творчого процесу їх створення, вступає сьогодні в суперечність із потребою людства в розробці нових об’єктів техніки та потребою студента у творчій самореалізації. Цілеспрямовану, послідовну передачу методології творчої діяльності і творчого досвіду: знань, умінь, навичок, способів розв’язання навчальних і професійно-творчих задач майбутнім інженерам у спеціально організованих умовах здатні забезпечити методики креативного навчання технічних дисциплін. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://hdl.handle.net/123456789/3931 |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ryban.doc | 240 kB | Microsoft Word | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.